Trzy niezbędne kosmetyki na lato

Oficjalnie rozpoczął się sezon wakacyjno – urlopowy. Warto już teraz przygotować swoją kosmetyczkę na ten wyjątkowy czas. Jej zawartość musi sprostać wielu wymaganiom – produkty muszą być możliwie kompaktowe, najlepiej multifunkcyjne oraz spełniać najważniejsze zadania pielęgnacyjne w okresie wysokiego nasłonecznienia – głęboko nawilżać skórę, chronić ją przed szkodliwym promieniowaniem oraz ratować w razie oparzeń słonecznych powstałych wskutek niedostatecznej ochrony.

 

 

Nawilżanie - skóra woła pić

Odwodnienie skóry następuje w wyniku przeznaskórkowej utraty wody, a dzieje się to wtedy, kiedy bariera lipidowa skóry zostaje uszkodzona. Na jej naruszenie wpływa wiele czynników zewnętrznych i wewnętrznych – stosowanie nieodpowiednich, zbyt agresywnych kosmetyków oczyszczających, niski poziom nawodnienia organizmu, niedbała dieta, stosowanie używek, ale też czynniki atmosferyczne, na które narażamy skórę w szczególności w sezonie wakacyjnym: wiatr podczas wypadów na żagle, promieniowanie słoneczne na plaży, suche powietrze podczas wojaży w upalne rejony świata czy też zmienne temperatury podczas wycieczek po górach. Aby w trakcie urlopu nasza skóra była równie szczęśliwa jak my należy o nią odpowiednio zadbać w kwestii nawilżenia i ochrony jej płaszcza hydrolipidowego. Po pierwsze zbilansowana dieta i rozważne nawadnianie od wewnątrz całego organizmu, a po drugie dogłębne efektywne nawilżenie najlepiej preparatami z zawartością kwasu hialuronowego, który ma niezwykłe właściwości przyciągające i magazynujące wodę, co przynosi nie tylko zdecydowane nawilżenie skóry, ale też poprawia wolumetrię i wypełnia zmarszczki.

 

Filtr – bezpieczeństwo to podstawa

O filtrach przeciwsłonecznych i ochronie skóry przed promieniowaniem nauczyliśmy się już wiele. Naszym wyjściom na plażę, czy relaksowi na przybasenowych leżakach zazwyczaj towarzyszy cały arsenał balsamów, kremów, mleczek i olejków z filtrami UV. Z coraz większą rozwagą podchodzimy do kąpieli słonecznych. Pamiętamy o ochronie zarówno podczas świadomego opalania się jak i w trakcie uprawiania sportów czy też przebywania w wodzie. Jednak nadal bardzo często zapominamy o nakładaniu filtrów, w szczególności na skórę twarzy na co dzień. Każdorazowe przebywanie na słońcu naraża naszą skórę na oparzenia i przyspieszają jej procesy starzenia. Aby do wakacyjnej walizki nie trzeba było pakować osobno kremu z filtrem i osobno podkładu, który zresztą jest zbyt ciężkim kosmetykiem na letni urlop, warto zaopatrzyć się w produkt 2 w 1. Najlepszym, najszybszym kompaktowym i lekkim rozwiązaniem jest krem koloryzujący z wysokim filtrem, który podkreśli letnią opaleniznę, lekko zatuszuje niedoskonałości i wyrówna koloryt skóry jednocześnie chroniąc skórę przed szkodliwym promieniowaniem.

 

SOS – błękitna krew na ratunek

Choć jesteśmy coraz bardziej świadomi jak ważna dla naszej skóry zarówno w kontekście zdrowia jak i profilaktyki anti-aging jest ochrona przeciwsłoneczna to jednak każdemu zdarzają się wpadki. Jeśli już dopuścimy do poparzenia słonecznego, nie ma co płakać nadrozlanym mlekiem – należy szybko działać. W takim przypadku idealnie sprawdzają się profesjonalne kosmetyki naprawcze z substancjami, które aktywnie pobudzą naszą skórę do regeneracji. Żel Naprawczy OXYGEN GEL marki Decaar to unikatowy żel regenerująco-naprawczy. Działa jak natychmiastowy opatrunek SOS. Zawiera perfluorowęglan – znany jako błękitna krew, który zachowuje się jak ludzkie komórki krwi – wiąże cząsteczki tlenu oraz transportuje je w głąb skóry stymulując i dotleniając ją. Natychmiast aktywuje procesy gojenia i syntezę kolagenu. W skład linii profesjonalnych kosmetyków Decaar wchodzi również Krem nawilżający  OXYGEN HYDRO 24hr SPF 30,który zadba o odpowiednie, dogłębne nawilżenie skóry oraz Krem Naprawczy BB OXYGEN z filtrem SPF 50, który ukryje niedoskonałości i wyrówna koloryt skóry jednocześnie chroniąc przed szkodliwymi czynnikami środowiska.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl