Reklama
Zdobądź piękny uśmiech

Uśmiech wiele mówi o każdym z nas. Na jego podstawie jesteśmy oceniani. Prawdziwy, pozorowany, maskujący. Dzięki niemu można odczytać wiele emocji oraz nastawienie na drugą osobę. Stanowi istotny element wyrazu twarzy, a jak wiadomo z niej można wiele odczytać, co też jest wykorzystywane. Podczas rekrutacji, na spotkaniach biznesowych, czy w relacjach towarzyskich. Dlatego ważne jest, aby dbać o piękny uśmiech, a taką możliwość dają nam między innymi dbanie o zęby – ważny element uśmiechu.

 

 

Zadbane i ładne zęby to nie tylko kwestia samego wizerunku i estetyki. To także istotny aspekt zdrowotny. Dbanie o nie wpływa ja nasz stan i samopoczucie. W naszym konkursie redakcyjnym do zdobycia są właśnie produkty dedykowane. Coco Glam jako marka produktów do wybielania zębów, która została wyróżniona kilkakrotnie w Polsce, między innymi „Orły Stomatologii”, którą mogą pochwalić się tylko najlepsze firmy, cechujące się profesjonalizmem. Zapewniają one najwyższą jakość usług oraz oferowanych produktów, a w tym przypadku są to produkty wybielające zęby. Produkty Coco Glam są dostępne m. in. w sieci Rossmann.

 

W naszym konkursie do zdobycia mamy pulę produktów marki Coco Glam tj.:

 

 

2 x Coco Glam Teeth Whitening Kit

Zestaw zawiera m. in.: 3x wydajne pióra z żelem wybielającym; 1x wodoodporna nakładka z 16 jasnymi diodami LED z zimnym niebieskim światłem; 3x przejściówki (iOS, Android, USB-C, USB) pasujące do wszystkich smartfonów.

 

 

 

1 x Coco Glam Exclusive Teeth Whitening System

Zestaw zawiera m.in.: Lampa LED do wybielania zębów o różowym świetle do aktywowania żelu; 3 strzykawki z żelem (6 aplikacji); nakładka silikonowa do lampy LED.

 

 

1 x Coco Glam Pro Mint

To 100 % naturalny środek do wybielania zębów.

 

 

 

1 x Coco Glam Activated Ogranic Charcoal

W 100 % naturalny środek do wybielania zębów, czyli proszek Coco Glam.

 

 

1 x Coco Glam Strawberry

To 100 % naturalny środek do wybielania zębów o smaku truskawkowym.

 

 

2 x Coco Glam Bright

Wybiela i delikatnie poleruje zęby. Działa antybakteryjnie.

 

 

2 x Coco Glam Charcoal Teeth Whitening Strips ( czarne )

Paski wybielające.

 

 

Uwaga: Szczegółowe opisy produktów dostępne są na stronie https://cocoglam.pl

 

 

 

Jak zrealizować zgłoszenie w tym konkursie?

1. Wykonaj zadanie: ułóż hasło, które twoim zdaniem najlepiej oddaje ducha marki Coco Glam.

2. Odpowiedź wyślij na nasz e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie „Coco Glam - zgłoszenie”

 

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 27 maja 2021 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 27 czerwca 2021 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia, zgodnie w informacjami podanymi na tej stronie.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest pula produktów marki Coco Glam opisana na tej stronie tj. powyżej. Łącznie jest to 10 produktów.

5. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

6. Redakcja z nadesłanych zgłoszeń konkursowych wybierze 10 najciekawszych. Ich autorzy otrzymają jeden z produktów marki Coco Glam w ramach puli podanej na tej stronie. Wydawanie tych produktów odbędzie się losowo.

7. Brak zgłoszenia się wytypowanych osób/y po odbiór produktów Coco Glam w ciągu 15 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyników jest jednoznaczne z utratą prawa do zdobytego produktu. W takiej sytuacji redakcja portalu wytypuje autora kolejnego zgłoszenia z pozostałych nadesłanych do tego konkursu.

8. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej wskazane produkty nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

9. Redakcja poda listę wytypowanych autorów zgłoszeń z ramach wszystkich nadesłanych tj. w komentarzu do tej strony oraz na fanpage portalu, do dnia 10 lipca 2021 rok.

 

 

 

Komentarze
2021-07-06 16:21:44
~Redakcja serwisu Oto lista osób, które redakcja wytypowała z nadesłanych zgłoszeń.

1. Edyta Martyniuk

2. Agnieszka Milewska

3. Beata Maćkowiak

4. Justyna Berger

5. Dorota Flisikowska

6. Monika Wierzbowska

7. Kasia Stankiewicz

8. Justyna Gaitkowska Grykier

9. Agata Balij

10. Małgoś Pieńkowska


Do nich powędrują produkty COCO GLAM. Prosimy z maili, z których wymienione osoby przesyłały do nas zgłoszenia, przesłały teraz pełne dane do przesłania produktów.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl