Reklama
Bezpieczny rok dzięki Smart Kid Belt

Rodzice pragną zapewnić dzieciom jak największe bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem, dlatego z przyzwyczajenia kupują foteliki samochodowe lub boostery. Na rynku dostępny jest Smart Kid Belt - polski wynalazek, którym zachwycił się cały świat. To rewolucyjny adapter do pasów dla starszych dzieci, który w testach bezpieczeństwa rekomendowanych przez Unię Europejską osiąga lepsze parametry od niektórych topowych fotelików samochodowych. Zaufało mu miliony rodziców i obecnie Smart Kid Belt jest sprzedawany  w prawie 30 krajach.

 

 

Smart Kid Belt z powodzeniem może być używany zamiast fotelika samochodowego lub jako jego alternatywa. To rewolucyjny adapter do pasów dla starszych dzieci, który posiada wszelkie odpowiednie homologacje i zgodnie z europejskim certyfikatem bezpieczeństwa może być używany do przewozu dzieci o wadze od 15 kg.

Smart Kid Belt ma wiele zastosowań. Przydaje się szczególnie w przypadku wielodzietnych rodzin, których nie stać na drogie foteliki samochodowe. Przy trójce dzieci, rodzice są wręcz zmuszeni do kupna większego samochodu, gdyż w przeciętnym aucie trzy foteliki nie mieszczą się na tylnym siedzeniu.

Czytelnicy i fani portalu serwisuroda.pl mają możliwość stać się posiadaczem takiego rozwiązania i tym samym bezpiecznie podróżować z całą rodziną. Wystarczy przesłać zgłoszenie do tego konkursu i może to właśnie Ty staniesz się posiadaczem Smart Kid Belt.

 

 

 

 

Jak zrealizować zgłoszenie w tym konkursie?

Napisz - dlaczego Smart Kid Belt powinien trafić właśnie do Ciebie?

Odpowiedź wyślij na nasz e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie „Smart Kid Belt - zgłoszenie”.  Możesz ją zamieścić także w komentarzu poniżej na tej stronie tj. logując się w naszym portalu. Należy wybrać tylko jedną opcję przesyłania zgłoszenia.

UWAGA: Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie konkursowe.

 

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 1 lutego 2021 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 28 lutego 2021 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie tego zgłoszenia.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest pięć systemów Smart Kid Belt.

5. Smart Kid Belt zdobywa pięć osób wytypowanych przez redakcję portalu w ramach przesłanych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie tj. przesłane na mail lub w postaci komentarza do strony konkursu czyli poniżej. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej nagrodę nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich nagrody. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Redakcja poda listę wytypowanych pięciu osób z wszystkich przesłanych zgłoszeń w komentarzu do tej strony oraz na fanpage portalu, do dnia 15 marca 2021 roku.






Komentarze
2021-03-15 16:19:54
~Redakcja serwisu ROZWIĄZANIE KONKURSU !!!

Dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Otrzymaliśmy ich bardzo dużo, przez co wybór nie był niestety łatwy. Oto 5 osób, autorów wybranych zgłoszeń, do których powędruje Smart Kid Belt:

1.Tamara Jaśkiewicz
2.Sylwia Sibicka
3.Agnieszka Kandulska
4.Bożena Prysatsz
5.Piotr Szewczak


Prosimy o przesłanie do nas pełnych danych teleadresowych do wysyłki nagrody, poprzez przesłanie mailowe wysłanego wcześniej zgłoszenia, teraz z nadpisanymi danymi.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl