Reklama
Ogólnopolski konkurs marki Be ESTHETIC Wiosna 2020

Marka BeESTHETIC powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na kosmetyki, które uwzględniają potrzebę przemyślanego podejścia do codziennej pielęgnacji ciała. Odzwierciedleniem tego jest wybór w recepturach produktów naturalnych surowców oraz specjalistycznych składników aktywnych o zaawansowanym działaniu. Połączenie natury z najnowszymi osiągnięciami biotechnologicznymi, sprawiło iż powstały kosmetyki wysokiej jakości i skuteczności. Duży ukłon zrobiono w kierunku roślin pochodzących z Polski, ale nie zrezygnowano z odniesień do innych zakątków świata.


 

Teraz kupując kosmetyki Be ESTHETIC od dnia 15 lutego 2020 roku masz szansę na zdobycie jednej z wielu nagród w ramach „Ogólnopolskiego konkursu marki Be ESTHETIC Wiosna 2020”. Do zdobycia w tej specjalnej akcji są:

5 x weekend w Spa dla 2-ga w Dwór Oliwski Hotel & Spa

10 x voucher o wartości 200 zł do sklepu odzieżowego answear.com

20 x voucher o wartości 100 zł do wykorzystania na zakup kosmetyków Be ESTHETIC

 

Gdzie można zakupić kosmetyki Be ESTHETIC?

W każdej chwili kosmetyki możesz zakupić w sklepie internetowym https://beesthetic.pl/e-sklep

Poza tym kosmetyki marki Be ESTHETIC dostępne są w wybranych drogeriach stacjonarnych na terenie Polski. W drogeriach tych zostały zamieszczone specjalne plakaty, informujące o tej akcji. Pytaj także obsługi drogerii o ten konkurs. W losowych przypadkach, plakat może nie być udostępniony.

 

 

Jak zrealizować zgłoszenie w konkursie marki Be ESTHETIC?

W celu wzięcia udziału w konkursie należy zakupić dwa kosmetyki marki Be ESTHETIC w sklepie internetowym marki na stronie https://beesthetic.pl/e-sklep lub w wybranej drogerii stacjonarnej na terenie Polski. Dla ważności udziału w tym konkursie należy zakupić dwa produkty gdzie jeden z nich to krem i/lub serum z oferty marki Be ESTHETIC.

 

Po dokonaniu zakupu należy wykonać zadanie tj. odpowiedzieć na pytanie – Co zwróciło Twoją szczególną uwagę w ofercie marki Be ESTHETIC? Zadanie to należy wysłać na e-mail: konkurs@beesthetic.pl w temacie wpisując „konkurs Be ESTHETIC – zgłoszenie”. Wraz z tym zadaniem należy podać imię i nazwisko autora oraz przesłać zdjęcie paragonu, na którym znajdują się dwa produkty marki Be ESTHETIC lub przesłać potwierdzenie transakcji ze sklepu internetowego marki. Zadanie to można także wysłać w wiadomości na fanpage marki Be ESTHETIC www.facebook.com/beesthetic.dermonatural/. W każdym przypadku dla ważności zgłoszenia, wiadomość dla obu przypadków musi być potwierdzona o otrzymaniu zgłoszenia tj. przez organizatora czyli Be ESTHETIC.

 

Zgłoszenie udziału w konkursie można zrealizować od dnia 15 lutego 2020 roku do dnia 15 maja 2020 roku.

 

UWAGA: Szczegółowy regulamin akcji znajduje się na stronie beesthetic.pl








Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl