Reklama
UND GRETEL wkracza na polski rynek

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak pokrótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia jest dostępna w sklepie internetowym topestetic.pl, a także w wybranych salonach kosmetycznych na terenie kraju. Niemki pokochały tę kolorówkę za bezkompromisowe podejście zarówno do barw, jak i składu wolnego od toksyn i konserwantów. Za co UND GRETEL pokochają Polki?

 

 

 

Z pewnością konsumentkom znad Wisły przypadną do gustu formuły kosmetyków. Są onedoskonałą mieszanką zupełnie naturalnych i wolnych od szkodliwych substancji składników. Na tym właśnie zależało założycielce UND GRETEL, Christinie Roth, światowej sławy makijażystce, która przez lata budowała swoją pozycję ekspercką w branży kosmetycznej. Jej zdaniem brakowało na rynku kolorówki łączącej harmonię i poszanowanie środowiska naturalnego z intensywnością kolorowych pigmentów. UND GRETEL stał się odpowiedzią na te potrzeby.

 

Organiczne cudo

Kobiety chcą świadomie korzystać z produktów, które nie są testowane na zwierzętach i których skład nie skrzywdził żadnego z nich. Filozofia marki jest niezwykle spójna: nie tylko kosmetyki są oparte w 100% na naturalnych składnikach, ale również akcesoria i opakowania to efekt dbałości o środowisko oraz zrównoważony rozwój naszej planety. W lekkich formułach kosmetyków odnajdujemy takie składniki, jak olej z awokado, wyciąg z rumianku czy woda destylowana z Clary Sage, bez żadnych chemicznych dodatków. To prawdziwa moc natury zamknięta w jednym opakowaniu z występującymi w przyrodzie pigmentami mineralnymi, roślinnymi, czy woskami. UND GRETEL zachwyca swoimi składami, konsystencjami i intensywnością kolorów. Jest to marka organiczna i zwykle w takich przypadkach barwy są raczej delikatne, przez co ciężko jest stworzyć naprawdę mocny makijaż. Tutaj jest zupełnie odwrotnie. Nawet niewielka ilość cienia czy delikatny ruch kredki pozwalają uzyskać efekt intensywnej barwy - dodaje Anna Lohmann, wdrażająca markę na polski rynek.

 

Makijaż od A do Z

Od podkładów, przez korektory i pudry, na tuszach, cieniach i szminkach kończąc. UND GRETEL to kompleksowy zestaw do tworzenia indywidualnego, a co najważniejsze, trwałego makijażu. Innowacyjne, organiczne formuły to nowy wyznacznik luksusowych, a jednocześnie przystępnychwyrobów. UND GRETEL to nowoczesność sięgająca do tego, co w naturze najlepsze przy jednoczesnym jej poszanowaniu. Dla mnie jako profesjonalistki bardzo ważny jest również fakt, że marka pozwala mieszać produkty ze sobą, co wyzwala kreatywność. Każda z nas może bawić się makijażem, odkrywając zupełnie nowe połączenia – podkreśla Anna Lohmann i dodaje – założycielka marki, Christina Roth, nadal pozostaje aktywną artystką makijażową, która na sesjach zdjęciowych tworzy inspirujące make-up’y, będące wyznacznikiem nadchodzących trendów.

W najbliższych miesiącach UND GRETEL pojawi się w kolejnych punktach stacjonarnych, których adresy można znaleźć na stronie internetowej. Klientki będą miały do wyboru pełną gamę produktów, dzięki którym stworzą makijaż do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, na imprezę czy na randkę. Marka, obecna także w mediach społecznościowych, pozostaje więc w stałym kontakcie z konsumentkami, pomagając, doradzając i wspólnie szukając najlepszych rozwiązańdla każdego typu urody.

 


Anna Lohmann to wizażystka, kosmetyczka i linergistka związana z rynkiem beauty od prawie 20 lat. Autorka licznych artykułów w prasie branżowej. Na swoim koncie ma niezliczoną ilość przeprowadzonych szkoleń, prezentacji i wykładów podczas wydarzeń branżowych. Przez wiele lat pracowała jako szkoleniowiec. Od 2018 jest wyłączonym dystrybutorem marki UND GRETEL w Polsce.

UND GRETEL to berlińska marka kosmetyków organicznych, która powstała, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających konsumentek. Produkty UND GRETEL wyróżnia odważna, nowoczesna i seksowna gama kolorów zamknięta w naturalnych, pozbawionych konserwantów i toksyn formułach. Każdy produkt oferowany przez UND GRETEL został stworzony, dopracowany i udoskonalony w oparciu o wieloletnie doświadczenie założycielek marki: światowej sławy makijażystki Christiny Roth i Stephanie Dettmann.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

EsthiCell PURE NATURE ANTI-AGING CREAM-SERUM / Krem-Serum odmładzający do twarzy i szyi

Preparat typu krem i serum 2 w 1.


EsthiCell MULTI-ACTIVE PEELING / Wielozadaniowy peeling naprawczy


Zawiera enzymy roślinne, kwas migdałowy, ekstrakty roślinne oraz korund.

Wiadomości branżowe

Targi BEAUTY FORUM to najważniejsza impreza dla profesjonalistów związanych z branżą beauty w Polsce, organizowana cyklicznie od 1997 roku. Wypracowana przez lata renoma wydarzenia, to zasługa precyzyjnie skomponowanej formuły łączącej w unikatowy sposób biznes, edukację i liczne atrakcje w kompleksowy program, który...
Odbywające się dwa razy w roku największe święto mody w Polsce, to doskonała okazja dla osób z branży mody do zapoznania się z ofertą przedsiębiorców na sezony wiosna/lato 2020 oraz jesień-zima 2019/2020. Tym razem oferta rozszerzona zostanie o modę ekologiczną, a podczas Kongresu Fachowców podjęte zostaną m. in....
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Obrzęki w czasie ciąży to nieodłączny problem przyszłych mam, szczególnie latem, kiedy temperatury sięgają 30°C. Często dotyczą kończyn dolnych i wiążą się z utrudnionym odpływem...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl