Reklama
Zostań Ambasadorem Akademii Stylizacji Zarostu

Marka Philips jako ekspert w pielęgnacji zarostu w ubiegłym roku powołała do życia Akademię Stylizacji Zarostu. Teraz Philips idzie o krok dalej, tworząc trendbooka. Chcesz poddać się metamorfozie i wziąć udział w sesji? Zgłoś się do konkursu, który wystartował na Facebooku już 4 marca.

 

 

 

 

 

 

Zarost, niczym fryzura i makijaż u kobiety, może podkreślać charakter, ale też i nastrój mężczyzny. Dzięki odpowiedniej stylizacji pomaga również ukryć pewne mankamenty urody oraz wyeksponować atuty twarzy. Nie wszyscy panowie doceniają jednak ten potencjał. Właśnie dlatego w ramach Akademii Stylizacji Zarostu, marka Philips podjęła się edukacji i doradzania, jak łatwo zmieniać wygląd i odpowiednio dostosowywać go do urody dzięki odpowiedniej stylizacji zarostu. Nie może być chyba lepszego sposobu niż stworzenie trendbooka, który będzie inspiracją i praktycznym poradnikiem.

Jeśli chcesz zostać modelem, wziąć udział w sesji do trendbooka i poddać się metamorfozie, weź udział w castingu, który startuje już 4 marca na Facebooku.

Pierwszy etap konkursu odbywać się będzie w dniach 4-20 marca. Po tym etapie wyłonionych zostanie 30 mężczyzn, na których będą mogli głosować inni użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook. Finałowa 12-tka zostanie ogłoszona 28 marca i to właśnie ci panowie wezmą udział w metamorfozie i sesji do trendbooka Akademii Stylizacji Zarostu.

 

 

Finaliści zostaną zaproszeni na początku kwietnia do Akademii Stylizacji Zarostu, gdzie czekać na nich będą styliści zarostu, fryzur oraz ekspert od wizerunku. W czasie spotkań panowie dowiedzą się jak stylizować zarost i zobaczą, jak bardzo zmienia się twarz mężczyzny w zależności od stylizacji zarostu. Dodatkowo ekspert od wizerunku pokaże, jaki zarost dobrać do luźnego stylu ubierania się, do biura czy na eleganckie wyjścia.

Po spotkaniach panowie wezmą udział w sesji zdjęciowej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane w trendbook Akademii Stylizacji Zarostu. Finaliści otrzymają również trymery do samodzielnej stylizacji zarostu oraz możliwość konsultacji online z ekspertami Akademii, którzy pomagać będą finalistom w samodzielnym podtrzymaniu perfekcyjnej stylizacji.

 

Trendbook Akademii Stylizacji Zarostu posłuży jako inspiracja i poradnik w domowej stylizacji, dostępny dla wszystkich panów.




Komentarze
2016-03-23 11:10:26
~Beatris20 Super sprawa, swojego męża nie zdołałam namówić, lecz mam nadzieję, że akcja spotkała się z wielkim zainteresowaniem i już nie dlugo poznamy zarośniętych i wystylizowanych ambasadorów. Swoją drogą - super, że broda jest w modzie, mi od zawsze podobali się właśnie tacy panowie;).

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Koncentrat
z witaminą C rozjaśniający ENERGY

FLOSLEK

Pojemność:
30 ml

Nocna maska
intensywnie rewitalizująca
MORNING GLOW

FLOSLEK

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Działania online, choć przez wielu uważane za efektywne i wygodne, nie zastąpią spotkań na żywo, kiedy przy aromatycznej kawie można się poznać, porozmawiać i wymienić opinią na interesujący temat. Właśnie dlatego, miłośnicy kosmetyków naturalnych, od wielu miesięcy czekali na stacjonarne Targi Ekocuda, które...
​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W Polsce na nowotwory zachorowuje prawie 100 tysięcy kobiet rocznie, aż 3 na 5 nowotworów, które mają najwyższe statystyki umieralności można zdiagnozować w czasie wizyty ginekologicznej –...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl