Reklama
Męski problem zwie się „CEO belly”

Mężczyźni w Polsce coraz więcej czasu spędzają za biurkiem. Nie mają czasu na ćwiczenia, ani nawet na zwykły ruch w godzinach pracy. Efekt to rosnący „CEO belly”, jak coraz częściej określa się miejscową otyłość na brzuchu. Problem ten dotyka nawet co drugiego mężczyznę. Tymczasem z braku czasu na siłownię, coraz więcej panów pozbywa się go przy pomocy liposukcji.

 

 

 

 

 

CEO belly - śmieszna nazwa, poważny problem

Im więcej czasu spędzamy w pracy za biurkiem, tym mniej fit się stajemy. Zmiana diety, często na bardziej śmieciową, siedzący tryb życia i zdecydowanie mniej ruchu, sprawiają, że miejscowo zaczyna odkładać się tłuszcz. W przypadku mężczyzn najczęściej gromadzi się on na brzuchu, tworząc oponkę powiększającą obwód w talii.

Specjaliści uknuli na niego nawet określenie „CEO belly”, czyli prezesowski brzuszek. I chociaż nazwa jest zabawna, to problem poważny. Miejscowa nadwaga bywa przyczyną rozwoju miażdżycy, zapalenia trzustki, cukrzycy, jest także oznaką zaburzeń metabolizmu. To problemem, z którym w Polsce zmaga się coraz więcej mężczyzn, często bezskutecznie.

Aż 64 procent panów cierpi dziś na nadwagę jak podaje Instytut Żywności i Żywienia. W wielu przypadkach ma ona postać otyłości miejscowej, zwykle zlokalizowanej na udach, torsie i brzuchu. „CEO belly” dotyczy coraz częściej nawet 20- i 30-latków. W efekcie tego coraz więcej mężczyzn sięga po rozwiązania, z których jeszcze do niedawna korzystały kobiety bezskutecznie walczące z nadwagą.

 

Droga na skróty

Wielu mężczyzn chce dziś przyspieszyć swoją drogę do płaskiego brzucha zarówno ze względów estetycznych, jak i czysto medycznych. Liposukcja laserowa staje się dlatego popularna zarówno wśród mężczyzn na co dzień ćwiczących na siłowni, jak i wśród panów, którym nie po drodze z cross fitem, a którym lekarze zalecają zgubienie kilogramów – potwierdza z codziennej praktyki dr Tomasz Wacławczyk z Centrum Liposukcji Lipoline w Katowicach.

Mężczyźni chętnie w ten sposób pozbywają się zbędnych kilogramów w talii, ale także odsysają nadmiar tłuszczu jaki zgromadził się na piersiach, udach, ramionach, a nawet podbródku . Powodem rosnącej popularności tego zabiegu jest krótki czas w jakim przychodzą efekty.

 

 

Tkanki tłuszczowej pozbywamy się tutaj w ciągu maksymalnie godzinnego zabiegu. Pełny efekt widoczny jest natomiast po 30 dniach spędzonych w specjalnym ubraniu uciskającym. Tego nie zapewnia żaden program treningowy, nawet ten najbardziej intensywny – przekonuje specjalista Lipoline.

 

Prosty zabieg

Sam zabieg jest prosty i minimalnie inwazyjny, polega na wprowadzeniu końcówki lasera pod skórę i rozpuszczeniu we wskazanym miejscu tłuszczu pod wpływem emitowanego ciepła. Następnie płynny tłuszcz jest odsysany. Dzięki generowanej przez laser energii cieplnej włókna kolagenowe zostają pobudzone do wzrostu i skóra szybciej się obkurcza.

Z kolei termolifting, jaki towarzyszy odsysaniu, pozwala zredukować efekt obwisłej skóry, który często towarzyszy nagłemu usunięciu tłuszczu z organizmu. Zabieg ten likwiduje nie tylko tłuszcz, ale także odmładza skórę. Staje się ona bardziej napięta, lepiej odżywiona i nawilżona.  Znika także ryzyko pozostawienia nawisów skórnych, jakie często pojawiają się u odchudzających się mężczyzn.






Komentarze
2015-08-03 22:25:04
~Beatris20 "Brzuszek prezesa"- coż za piękna nazwa:D Tak, to duży problem u panów i to nie tylko tych pracujących za biurkiem. Sama liposukcja- uważam, że jeżeli ktoś ćwiczy a jednak nadal pewna warsta tłuszczu nie chce zniknąć to taki zabieg jak najbardziej, ale jeżeli ktoś w dalszym ciągu ma zamiar się obżerać i nic nie robić to taki zabieg jest sposobem na chwilę i pewnie nie koniecznie zdrowym.
2015-07-14 20:12:03
~martus2833 Problem bierze się najczęściej z zaniedbań i lenistwa - brak ruchu, używki, byle jakie jedzenie. Liposukcja jest moim zdaniem droga na skróty.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl