Reklama
Medycyna estetyczna po męsku

Widok mężczyzny w gabinecie medycyny estetycznej nie powinien już nikogo dziwić. Panowie decydując się na korekcję i poprawę wyglądu, coraz chętniej wybierają zabiegi wykorzystujące preparaty z kwasem hialuronowym. O specyfice tych zabiegów przeprowadziliśmy wywiad ze specjalistą od medycyny estetycznej.

 

 

 

 


Dlaczego panowie coraz chętniej odwiedzają gabinety urody?

Lekarze zgodnie przyznają, że z roku na rok rośnie liczba mężczyzn odwiedzających gabinety medycyny estetycznej. Zanika przekonanie, że dbanie o urodę jest mało męskie. Panowie mają coraz większą świadomość tego, jak ważną rolę odgrywa dobry wygląd zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Są bardziej aktywni, wysportowani, dzięki czemu dłużej czują się młodo i tak też chcą wyglądać. Takim przykładem jest nasz gabinet, do którego trafiają mężczyźni w różnym wieku – głównie 40-, 50-latkowie. Chcą się oni pozbyć pierwszych oznak starzenia, mankamentów odbierających im pewność siebie czy chociażby zmęczonego wyrazu twarzy. Niekiedy namawiani są do tych wizyt przez partnerki, gdyż często to dla nich chcą wyglądać lepiej. Ale są też panowie w wieku ok. 30 lat, którzy po prostu przykładają dużą wagę do swojego wyglądu i bez wahania decydują się na jego poprawę – wyjaśnia dr Aleksandra Kościelna z Gabinetu Medycyny Estetycznej w Rybniku.

 

Jakiego typu zabiegi cieszą się największym zainteresowaniem wśród panów?

Skóra mężczyzn jest nawet o jedną czwartą grubsza niż u kobiet. Zmarszczki oraz bruzdy pojawiają się w późniejszym wieku, ale są głębsze i bardziej widoczne. Panowie zamiast kremów i codziennej pielęgnacji wolą prostsze, jednorazowe rozwiązania, które przynoszą natychmiastowe efekty. Dlatego jedną z najchętniej wybieranych przez nich metod poprawy wyglądu są zabiegi wypełniania kwasem hialuronowym. Jak zauważa dr Aleksandra Kościelna,  mężczyźni najczęściej korzystają z zabiegów wypełniania bruzd nosowo-wargowych, zapadniętych policzków, tzw. lwiej zmarszczki pomiędzy brwiami czy korekcji cieni pod oczami.  Zdarzają się też pacjenci, którzy decydują się na powiększenie ust. Osobną grupę stanowią pacjenci po liftingu chirurgicznym twarzy wymagający uzupełnienia jego efektów.

 

Wypełniacze dopasowane do męskiej skóry

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie takimi zabiegami gabinety medycyny estetycznej coraz częściej tworzą osobną ofertę dla panów. W przypadku mężczyzn duże znaczenie ma wybór odpowiednich produktów. Z uwagi na grubszą skórę i głębsze niż u kobiet bruzdy,  preparaty muszą być silniejsze. Dlatego u panów najskuteczniejsze są bardzo gęste wypełniacze, przeznaczone do wypełniania głębokich zmian, jak np. Teosyal Deep Lines, Teosyal Ultra Deep czy Teosyal Ultimate – wyjaśnia dr Kościelna. W ostatnim czasie dużą popularnością cieszy się też zabieg Teosyal PureSense Redensity II przeznaczony do wypełniania cieni pod oczami i doliny łez.  Jest to wyjątkowy preparat łączący cechy wypełniacza i preparatu rewitalizującego. Zawiera  zarówno usieciowany, jak i nieusieciowany kwas hialuronowy, kompleks aminokwasów, przeciwutleniaczy, minerałów i witaminę B6. Teosyal Redensity II ma poza wypełnieniem cieni pod oczami jeszcze dwa dobroczynne zadania tj. działa nawilżająco oraz delikatnie pobudza proces przebudowy skóry (wspomaga produkcję nowych włókien kolagenowych i elastynowych). Co ważne, produkt zawiera też substancję znieczulającą, która zwiększa komfort zabiegu dodaje dr Aleksandra Kościelna.

 

Efekt musi być naturalny

Zaletą zabiegów z zastosowaniem wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego jest ich mała inwazyjność, dzięki czemu nie wyłączają one pacjenta z codziennego funkcjonowania. Dla mężczyzn duże znaczenie ma również fakt, że efekty zabiegów są natychmiastowe, długotrwałe (w przypadku wymienionych wcześniej preparatów nawet do 12 miesięcy), a przede wszystkim bardzo naturalne.

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl