Reklama
Edyta Olszówka rozpoczęła czwarty rok współpracy z marką Bielenda

Edyta Olszówka zaufała pielęgnacji marki Bielenda trzy lata temu. Od tamtej pory piękna przyjaźń między lubianą i cenioną polską aktorką, a jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych wciąż się rozwija. Polki pokochały ten wyjątkowy duet. Dojrzałość i trwałość ich relacji spotyka się z wyjątkowo pozytywnymi reakcjami i opiniami kobiet – niezależnie od ich wieku, dążeń czy sposobów w jaki realizują się w życiu.

 

 

 

 

W pielęgnacji mojej skóry jestem bardzo wymagająca, a kosmetyki Bielenda potrafią spełnić potrzeby mojej skóry w stu procentach. Bardzo cenię sobie tę współpracę – w szczególności zaufanie, którym się darzymy. Trzy lata temu podjęliśmy wspólne wyzwanie. Stało się ono początkiem pięknych działań, które służą nie tylko podkreślaniu urody Polek, ale przede wszystkim wspieraniu ich pewności siebie, ambicji i życiowych dążeń. Jestem dumna, że razem z marką Bielenda mogę dzielić się z nimi swoim doświadczeniem – tak opisuje dziś współpracę z marką aktorka.

 

 

Z myślą o kolejnym roku aktywności, marka Bielenda zaprosiła do współpracy Marlenę Bielińską – fotografkę, która w sposób szczególny potrafi uchwycić kobiecą stronę emocji. W ten sposób powstały wyjątkowo intymne portrety Edyty Olszówki – kobiety prawdziwej i otwartej na doświadczanie świata. Niewalczącej z czasem, ale poszukującej sprzymierzeńców w podkreślaniu naturalnego piękna w każdym wieku. Zdjęcia będą wykorzystywane w najnowszej kampanii reklamowej marki.

 

 

Edyta Olszówka jest doceniana za swoje role teatralne, filmowe i telewizyjne. Cechują ją naturalny styl, wyrazistość, pozytywne nastawienie do nowych wyzwań oraz konsekwencja w realizacji zamierzonych celów. Dzięki tym cechom w najlepszy sposób uosabia wizerunek aktywnej, nowoczesnej Polki. Niebanalna uroda, silny charakter oraz inspirowanie swoimi dążeniami i osiągnięciami - to właśnie sprawia, że marka Bielenda już od trzech lat z sukcesem współpracuje z aktorką.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

EsthiCell PURE NATURE ANTI-AGING CREAM-SERUM / Krem-Serum odmładzający do twarzy i szyi

Preparat typu krem i serum 2 w 1.


EsthiCell MULTI-ACTIVE PEELING / Wielozadaniowy peeling naprawczy


Zawiera enzymy roślinne, kwas migdałowy, ekstrakty roślinne oraz korund.

Wiadomości branżowe

Targi BEAUTY FORUM to najważniejsza impreza dla profesjonalistów związanych z branżą beauty w Polsce, organizowana cyklicznie od 1997 roku. Wypracowana przez lata renoma wydarzenia, to zasługa precyzyjnie skomponowanej formuły łączącej w unikatowy sposób biznes, edukację i liczne atrakcje w kompleksowy program, który...
Odbywające się dwa razy w roku największe święto mody w Polsce, to doskonała okazja dla osób z branży mody do zapoznania się z ofertą przedsiębiorców na sezony wiosna/lato 2020 oraz jesień-zima 2019/2020. Tym razem oferta rozszerzona zostanie o modę ekologiczną, a podczas Kongresu Fachowców podjęte zostaną m. in....
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Obrzęki w czasie ciąży to nieodłączny problem przyszłych mam, szczególnie latem, kiedy temperatury sięgają 30°C. Często dotyczą kończyn dolnych i wiążą się z utrudnionym odpływem...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl