Reklama
Lady in the city – kolekcja wiosenna marki SU unusual woman

Pracujące kobiety są aktywne i pełne pasji. Z jednej strony są profesjonalne i dbają o swój wizerunek oraz wygląd, a z drugiej strony stawiają na wygodę. W poszukiwaniu idealnego połączenia jakości, mody i wygody warto bliżej przyjrzeć się wiosennej kolekcji SU unusual woman, w której znajduje się szeroki wybór dziennych sukienek, zwiewnych bluzek oraz kobiecych kompletów - idealnych do codziennych i biurowych stylizacji.

 

 

 

 

Kolory które w niej dominują to modne wiosną pastele, szarości i beże, ale zwolenniczki bardziej wyrazistych barw znajdą w niej między innymi soczystą zieleń, seksowną czerwień czy elegancki granat. Kolekcja SU unusual woman wyróżnia się na rynku nie tylko wysokiej jakości materiałami i starannym odszyciem, ale również perfekcyjnymi krojami.

Sukienki w tej kolekcji są idealne dla kobiet z problematycznymi figurami, ponieważ rzeźbią kobiecą sylwetkę. Swoimi fasonami oraz krojem potrafią podkreślić talię, wydłużyć  i wysmuklić sylwetkę oraz nadać jej lekkości. Finezyjne bluzki świetnie sprawdzą się do pracy pod marynarkę lub żakiet, a po pracy na spotkaniach z przyjaciółmi lub na randce, zaskoczą ciekawymi detalami i elegancją w stylu casual. Kobiety sukcesu wychodząc rano do pracy często nie wiedzą co im przyniesie dzień i o której oraz gdzie się zakończy, więc wybierają ubrania, które tworzą stylizacje w stylu smart casual. W ten sposób są nie tylko modne, ale co najważniejsze są zawsze ubrane stosownie do sytuacji i miejsca.

 

 

 

 

 

 

Proste wzornictwo, eleganckie materiały i uniwersalne kolory, to gwarancja, że ubrania SU unusual woman staną się świetną bazą w szafie każdej kobiety, która ceni sobie jakość i luksus w rozsądnej cenie.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiosenna kolekcja „Lady in the city” jest idealna dla pracujących kobiet, ponieważ to esencja kobiecości i klasy, a równocześnie aktywnego trybu życia, gdyż ubrania projektowane są tak, aby zapewnić jak największy komfort noszenia. W tej kolekcji nie ma nudy, jest natomiast dyskretna elegancja, która jest ponadczasowa.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl