L'biotica Professional Therapy Milk czyli o włos od wygranej

Już w starożytności greckie i rzymskie kobiety stosowały mleko jako kosmetyk, Kleopatra blask swoich włosów i gładkość skóry zawdzięczała mlecznej pielęgnacji. Szklanka mleka dodana do kąpieli potrafi zdziałać cuda na naszej skórze. Włosy pielęgnowane produktami z proteinami mleka lepiej zatrzymują wodę. Zapobiega to ich ponownemu przesuszeniu i zwiększa odporność na wpływ szkodliwych czynników, takich jak nadmierne suszenie, stylizacja czy twardość wody. Z kolei miód manuka zapewnia włosom idealną gładkość i miękkość na całej długości.

 

 

Proteiny mleka oraz miód manuka to połączenie, które zapewnia pielęgnację otulającą włosy apetycznym, mlecznym zapachem mleka ze słodkim karmelem i miodem. Idealny sposób na zaspokojenie pragnienia matowych włosów, potrzebujących intensywnego nawilżenia i blasku. Efekt ten zapewnia linia L’biotica PROFESSIONAL MILK THERAPY. Czytelnicy naszego portalu mają okazję zdobyć zestawy składające się z mlecznego szamponu, ekspresowej odżywki i regenerującej maski do włosów.

 

W jaki sposób należy zrealizować zgłoszenie konkursowe?
Napisz - co wiesz o działaniu protein mlecznych na włosy?
Odpowiedź wyślij na nasz e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie „L’biotica MILK THERAPY - zgłoszenie”.



Opis produktów znajdujących się w zestawach konkursowych

MILK THERAPY SHAMPOO
Szampon, dzięki lekkiej, nieobciążającej formule, pozostawia włosy pełne witalności i objętości.
MILK THERAPY CONDITIONER
Ekspresowa odżywka intensywnie nawilża suche partie włosów, wygładza i regeneruje uszkodzone końcówki, bez efektu obciążenia.
INTENSIVE MILK MASK
Maska intensywnie odbudowuje i regeneruje naruszone struktury wewnętrzne zniszczonych włosów.

 

 

ZASADY UDZIAŁU W AKCJI

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal serwisuroda.pl i rozpoczyna się dnia 13 maja 2019 roku. Od tej daty można rozpocząć realizowanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych na tej stronie tj. powyżej i poniżej.

2. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

3. Zgłoszenia konkursowe należy realizować do dnia 31 maja 2019 r. włącznie. Dla ważności zgłoszenia konieczne jest poprawne zrealizowanie zgłoszenia.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są trzy zestawy kosmetyków marki L’biotica PROFESSIONAL MILK THERAPY opisane powyżej.

5. Wymienione zestawy w ramach tego konkursu zdobywają trzy osoby wytypowane przez redakcję portalu na podstawie przesłanych zgłoszeń.

6. Jedna osoba może zrealizować jedno zgłoszenie. Wszystkie zwielokrotnione zgłoszenia będą automatycznie wykluczane z konkursu.

7. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej zestawy kosmetyków marki L’biotica nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów. Jednocześnie redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwą realizacją usługi dostarczenia zestawów przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.

8. Redakcja przedstawi autorów najciekawszych zgłoszeń do dnia 10 czerwca 2019 roku.




Komentarze
2019-06-25 08:26:33
~Redakcja serwisu Niestety do dnia dzisiejszego nie zgłosiła się jedna z wytypowanych osób tj. Magdalena / magdalenamadzia113

W związku z tym Redakcja wytypowała inną osobę i jest nią:
Aniela M

Prosimy o przesłanie pełnych danych do wysyłki zestawu tj. na ten sam adres mailowy co zgłoszenie konkursowe.
2019-06-10 16:36:27
~Redakcja serwisu Przyszedł czas na ogłoszenie wyników.

Zestawy otrzymają:
1. Anna P. / Aneczka33
2. Justyna G. / Yusta Beauty
3. Magdalena / magdalenamadzia113

Gratulujemy i prosimy o podanie danych do wysyłki zestawów, przesyłając jeszcze raz (dalej) przesłane zgłoszenie, tym razem z samymi danymi do wysyłki, na ten sam adres mailowy co zgłoszenie konkursowe.

Dziękujemy za wszystkie przesłane zgłoszenia !

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl