Reklama
O serwisie

Kluczem do urody jest zdrowie!

Uroda i zdrowie to dwa przewodnie tematy, które porusza SerwisUroda.pl. Holistyczne ujęcie człowieka pozwala spojrzeć na niego kompleksowo. Dlatego nie ograniczamy się tylko do jednego elementu, ale rozpatrujemy ludzkie ciało jako szereg zależności, których równowaga odzwierciedla dobry stan fizyczny i psychiczny.

W ramach prezentowanych treści w naszym serwisie, chcemy dostarczyć Czytelnikom wiedzy, która pozwoli im właściwie ukierunkować się m. in. w szeroko rozumianej tematyce pielęgnacji ciała. Ideą współczesnego człowieka powinno być właśnie holistyczne ujęcie swojego życia, a holistycznie oznacza kompleksowo. Dlatego też w prezentowanych materiałach odwołujemy się do różnych dziedzin nauki oraz branż rynkowych i tym samym poruszamy szerokie spektrum zagadnień.

Jednocześnie nasz portal to również miejsce wymiany informacji między producentami, dystrybutorami, sprzedawcami, właścicielami salonów kosmetycznych/Spa i placówek medycznych oraz finalnymi odbiorcami czyli konsumentami. Został on podzielony na główne działy, w których znajdują się tematyczne sekcje. Dzięki temu każdy Czytelnik może dotrzeć łatwo do interesujących go zagadnień.

Dzieląc się z Wami wiedzą i doświadczeniem, mamy jednocześnie nadzieję, że społeczność która będzie rozrastała się wokół portalu SerwisUroda.pl, stanie się jego najmocniejszym filarem.

 

 

 

 

Zespół portalu SerwisUroda.pl

 

 

 

Przeczytaj też z działu Serwis:
Komentarze
2015-07-09 15:31:31
~szakirka Ja jestem od dawna zarejestrowana w tym serwisie ,uwielbiam czytać artykuły z których niejednokrotnie wiele się dowiedziałam ,albo i wyciągnęłam dla samej siebie ,polecam ten portal ,ponieważ informacje są tutaj zawsze rzeczowe i rzetelne .

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl