Time for Wax – 2 x 7

Sieć salonów depilacji woskiem Time for Wax ma powody do świętowania. W 2014 roku marka obchodzi swoje siódme urodziny oraz świętuje otwarcie siódmego już punktu na terenie Warszawy.


Pierwszy salon Time for Wax powstał w 2006 roku, kiedy nie było nawet mowy o specjalizacji w jednej dziedzinie kosmetyki. Tradycyjne salony kosmetyczne oferowały wówczas różnorodne usługi – od henny, zabieg oczyszczania twarzy, po różne zabiegi na problemy skóry. Stąd zrodził się pomysł na innowacyjny biznes. Time for Wax jako pierwsza na polskim rynku firma oferowała specjalizację w depilacji woskiem, a co za tym idzie nową, wyższą jakość tego rodzaju usług. Wyróżnikiem marki od początku stał się także brak konieczności rezerwowania terminu wizyty - klient może odwiedzić salon w dowolnym momencie w godzinach otwarcia, a średni czas oczekiwania nie trwa dłużej niż 15 minut.

Oprócz tradycyjnego paskowego wosku, Time for Wax wprowadziło także swój autorski Magic Wax, który jest bardziej delikatny i redukuje podrażnienia naskórka. Marka oferuje również autorską linię kosmetyków Time for Wax Professional. Są to produkty przygotowujące skórę do depilacji oraz przedłużające efekt zabiegu. Zawierają naturalne składniki, opóźniające porost włosów oraz zapobiegające ich wrastaniu.

Zainteresowanie usługami Time for Wax wśród warszawiaków spowodowało konsekwentne otwieranie nowych salonów. W roku 2014 powstały dwa nowe punkty po prawej stronie Wisły: w CH Warszawa Wileńska oraz CH Atrium Targówek. Obecnie salonów jest już siedem.

Z okazji siódmych urodzin marka przygotowała liczne niespodzianki dla swoich klientów. 19 sierpnia odbędzie się  specjalna loteria, a każda osoba, która w tym dniu odwiedzi dowolny salon i skorzysta z zabiegu depilacji, weźmie udział w zabawie i zostanie obdarowana jednym z siedmiu rodzajów nagród. Informacje o pozostałych urodzinowych atrakcjach będą na bieżąco udostępniane na fanpage'u firmy.




Komentarze
2014-10-27 17:16:52
~szakirka czy w Poznaniu jest już może jakiś salon ?:)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl