30 lat u boku profesjonalistów piękna

ALFAPARF GROUP, która listopadzie 2009 roku przejęła grupę GTS Group, jest jednym z pierwszych koncernów kosmetycznych o kapitale włoskim na świecie. Jest właścicielem wiodących światowych marek: ALFAPARF MILANO i YELLOW (profesjonalne kosmetyki do włosów), DIBI, DIBI CENTER, BECOS, BECOS CLUB, FISIOSPHERE i TeN (profesjonalne kosmetyki do ciała). Grupa jest również partnerem przemysłowym wielu wiodących światowych koncernów kosmetycznych.

SPÓJNY SYSTEM GWARANCJĄ SUKCESU

Ponad 300 000 klientów wśród profesjonalistów na całym świecie.

•    2 międzynarodowe laboratoria badawcze gwarantujące najwyższy standard formuł i technologii
•    5 fabryk w strategicznych lokalizacjach (2 fabryki we Włoszech, Brazylia, Meksyk, Chiny)
•    38 międzynarodowych Akademii prowadzących szkolenia techniczne i stylistyczne z zakresu fryzjerstwa
•    23 filie handlowe oraz dystrybucja w ponad 80 krajach na całym świecie

Produkty i usługi są wynikiem badań, współpracy ze stylistami oraz z instytutami piękna na światowym poziomie, wiedzy technologicznej, pogłębionej znajomości rynku oraz potrzeb i wymogów profesjonalistów tej branży. Model zarządzania firmą jest nastawiony na ciągłe zwiększanie jakości. Jest on również niezwykle elastyczny, aby jak najszybciej reagować na ewolucję rynku oraz wymagań klientów.

ALFAPARF W POLSCE

W Polsce ALFAPARF obecne jest od 12 lat. Filią włoskiego giganta kosmetycznego jest POL-COSM Sp. z o.o. Dotychczas firma koncentrowała swoje działania na profesjonalnych produktach fryzjerskich, jednak gdy koncern przejął grupę GTS postanowiła poszerzyć swoje portfolio o profesjonalne produkty do twarzy i ciała. We wrześniu 2012 POL-COSM Sp. z o.o. wprowadza na rynek marki DIBI i OLOS w odświeżonych opakowaniach. Kosmetyki marek DIBI i OLOS to nie tylko zabiegi, którym można się poddać w salonach SPA, ale również produkty uzupełniające, do stosowania w domu.

OLOS – NATURALNE PIĘKNO

Olos to marka, której ideą jest wieczne poszukiwanie źródeł naturalnego piękna. Inspiracja płynie z mocy witalnych i sił natury, przede wszystkim najbardziej aktywnych składników – ziemi i wody. Kompleksowe zabiegi Olos to profesjonalne i wielozmysłowe rytuały, wykorzystujące w pełni bezpieczne, naturalne i skuteczne składniki aktywne. Tylko takie substancje wykorzystano przy tworzeniu linii kosmetyków do pielęgnacji domowej. Bezpieczeństwo i naturalność to dziś najważniejsze potrzeby kobiet. Nowa odsłona Olos doskonale na nie odpowiada, prezentując nowe formuły bez parabenów i pochodnych parafiny. To wszystko w unikatowych opakowaniach, przywołujących na myśl kształt antycznych amfor, w których przechowywane były  pachnące i drogocenne balsamy. Naniesiono na nie obrazy reprezentujące naturę, zamkniętą w formule każdej linii do pielęgnacji ciała i twarzy. Serie kosmetyków zostały przygotowane tak, by odpowiedzieć na potrzeby różnego rodzaju skóry.

Wśród nich znalazły się:

linia Thalasso do twarzy – przywraca skórze optymalny poziom nawilżenia i zachowuje jej ochronny płaszcz hydrolipidowy,

linia Glyco Program do twarzy – moc kwasu glikolowego wygładza skórę i przywraca jej promienny wygląd; stymuluje odnowę komórkową, eliminuje zmarszczki, przebarwienia i zanieczyszczenia,

linia Frutti di Bosco do twarzy – koi zaczerwienienia i uczucie dyskomfortu oraz wzmacnia naturalne bariery ochronne skóry, do cery wrażliwej i delikatnej,

linia Biostaminalia do twarzy – komórki macierzyste z jabłek wspomogą regenerację komórek naskórka i opóźnią procesy starzenia,

linia Nettare di Zucca do twarzy – Natural Skin Food Complex działa selektywnie na wybrane obszary twarzy , przywróci równowagę skóry w wydzielaniu sebum,

linia Delizia di Riso do ciała – olejki i proteiny ryżowe intensywnie odżywią skórę i pozostawią ją niewiarygodnie miękką i przyjemną w dotyku,

linia Thalasso do ciała – starannie wyselekcjonowane algi czerwone i brunatne pomogą osiągnąć wymarzoną figurę,

fitoesencje Olos – mieszanka niewiarygodnie czystych olejków eterycznych, które dodane do kąpieli zapewnią wspaniałe samopoczucie; intensywny aromat stymuluje zmysły.

 

DIBI MILANO – WYJĄTKOWE JAK TY

Marka Dibi Milano to nowy, innowacyjny wymiar piękna. Pełna skuteczność produktów, gwarancja bezpieczeństwa procedur oraz pewność rezultatów, potwierdzonych certyfikatami, stanowią o wysokim standardzie kosmetycznym. Manifest marki Dibi Milano wyraża się w sformułowaniu: „Przyszłość kosmetyki profesjonalnej w oparciu o 7 wartości”. Co kryje się pod wspomnianymi wartościami?  Po pierwsze – metoda naukowa. Pozwala ona na obiektywne zidentyfikowanie punktów krytycznych urody twarzy i ciała oraz opracowanie strategii pielęgnacji, która gwarantuje rzeczywiste rezultaty, pełną wiarygodność i szybkie działanie. Po drugie – badania i rozwój. Laboratorium Dibi Milano skupione jest na ciągłym opracowywaniu nowych, przełomowych formuł, wysoko zaawansowanych technologicznie. Po trzecie – przełomowe technologie. Najnowsze rozwiązania technologiczne gwarantują maksymalną skuteczność i wydajność, zapewniając jednocześnie pełne bezpieczeństwo. Czwarty filar to  – najskuteczniejsze produkty. Specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne zostały opracowane według rygorystycznych zasad naukowych. Piąta wartość – pielęgnacja na miarę, to zapewnienie o jakości spersonalizowanych zabiegów pielęgnacyjnych, które stworzone zostały w oparciu o wieloletnie doświadczenie najlepszych kosmetologów. Wartość szósta – certyfikowane rezultaty. Współpraca ze znanymi dermokosmetycznymi Instytutami Badawczymi to gwarancja skuteczności, bezpieczeństwa i wysokiej jakości kosmetyków. Ostatnim, ale niemniej ważnym punktem, jest nieustająca edukacja. Wiedza właścicieli salonów i ich pracowników jest ciągle aktualizowana i poszerzana o nowe metodologie i technologie. Profesjonalni instruktorzy marki prowadzą szkolenia, mające na celu przekazanie wiedzy techniczno-naukowej na najwyższym poziomie.

W ofercie kosmetyków Dibi Milano znajdują się linie: Base Perfection – oczyszczanie skóry; Shape Perfection – wyszczuplenie; Tonic Perfection – tonizacja; Pure Perfection – przywrócenie równowagi skórze; Fill Perfection – wygładzanie skóry i wypełnianie zmarszczek; Lift Perfection – pielęgnacja liftingująca, pooprawa owalu twarzy.


 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl