Michał Szpak ambasadorem marki lakierów Nails Company

Michał Szpak – niekwestionowany kolorowy ptak polskiej sceny muzycznej, spełniony artysta obdarzony wyjątkową skalą głosu oraz absolutnie nietuzinkowa postać rodzimego showbiznesu, pokazał swoje nowe, barwne oblicze. Tym razem podziwiać go możemy jako ambasadora lakierów hybrydowych marki Nails Company. Za tło tej nowej przygody posłużyło piękne miasto, jedyne w swoim rodzaju. Zabytkowe budynki ukryte pomiędzy malowniczymi kanałami, przyciągają nie tylko zakochanych.

 

 


Michał Szpak znany jest ze swoich wyrazistych strojów scenicznych oraz mocnego makijażu, które zawsze uzupełnia perfekcyjnym manicure. Jego wybór na ambasadora marki Nails Company był więc oczywisty, a efektem współpracy jest wyjątkowa sesja fotograficzna w Mieście Miłości - Wenecji.

Rola ambasadora marki kosmetycznej jest dla mnie nowością ale również wielkim wyzwaniem. Cieszę się, że mogę promować produkt, który jest jednym z elementów budowania mojego charakterystycznego wizerunku scenicznego. Podczas pracy na planie zdjęciowym w Wenecji staraliśmy się uchwycić etos romantycznego kochanka - człowieka wrażliwego, rozkochanego w pięknie, zmysłowości oraz posiadającego duszę szczerego artysty. Mogę powiedzieć, że odzwierciedla to w pełni moją osobowość. - wyjaśnia Michał Szpak.

 

 

 

Marka Nails Company od wielu lat buduje swoją pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, akryli i preparatów do pielęgnacji paznokci. Swój sukces zawdzięcza nie tylko międzynarodowemu zasięgowi ale przede wszystkim udoskonalaniu portfolio swoich produktów, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i zapotrzebowaniem stylistek paznokci. W katalogu znalazły się więc linie lakierów magnetycznych Gellique Magnetique czy lakiery metaliczne serii Gellique Chrome, a także akcesoria niezbędne do wyposażenia każdego salonu: pędzelki, pilniki, lampy itp. W ofercie Nails Company znajdują sie także linie balsamów, kremów czy parafin skomponowanych w oparciu o wyselekcjonowaną linię zapachową. Marka oferuje dodatkowo profesjonalne cykle warsztatów i szkoleń zdobienia paznokci.

 

 

Do roli ambasadora marki Nails Company poszukiwaliśmy artysty pełnego energii, barw, emanującego pozytywną siłą. Celowo nie zdecydowaliśmy się na klasyczną kampanię beauty, z modelką w roli głównej. Zależało nam na elemencie zaskoczenia i pokazania różnych kanonów piękna. To Michał Szpak uwiódł nas swoim magnetycznym spojrzeniem, oryginalnością oraz nutą dekadenckiej nonszalancji. Znakomicie wpisuje się on w filozofię marki Nails Company, stworzonej z myślą o odważnych, nowoczesnych i nie obawiających się eksperymentować użytkownikach. Wierzymy, że nada on naszej marce powiewu świeżości. - przekonuje Dobrosława Lewkiewicz, właściciel i instruktor Nails Company.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl