Efekt od pierwszego zabiegu pożądany najbardziej

Pobyt w salonie kosmetycznym, czy Spa zawsze utożsamiany był z czasem kiedy możemy odprężyć się i poddać relaksującym usługom. W czasach kiedy poddawani jesteśmy wielu negatywnym czynnikom, które odbijają swoje piętno na naszym wyglądzie i samopoczuciu, rola tych specjalistycznych miejsc znacząco nabrała na wartości. Działania zapobiegawcze, chroniące nas przed niechcianymi zmianami jak starzenie oraz te ukierunkowane na określone problemy skóry, włosów i ciała – to główny cel każdej placówki świadczącej usługi beauty.

 

 

To stawia specjalistów przed nie łatwym zadaniem. Klient po wyjściu z salonu kosmetycznego, instytutu kosmetologicznego czy Spa, chce zobaczyć efekty już od pierwszego zabiegu. Serie 5, 8 zabiegów są mało zachęcające. Klient usług beauty jest w stanie wydać duże pieniądze aby zobaczyć oczekiwane efekty swojej przemiany, ale nie chce czekać aż tak długo. Świadczą o tym wyniki badań, które pokazują iż z roku na rok więcej wydajemy na tzw. potrzeby wyższego rzędu w których znajdują się m. in. usługi beauty. Na oczekiwania klientów mają wpływ również uwarunkowania społeczne. Kariera zawodowa, podnoszenie kwalifikacji, rodzina … to tylko niektóre elementy naszego codziennego życia, które sprawiają iż mamy coraz mniej czasu dla siebie. Tym samym osoba pojawiająca się w salonie kosmetycznym nie ma czasu na to aby przychodzić do niego dwa razy w tygodniu. Z naszych obserwacji i badań wynika, że klient pojawia się w salonie kosmetycznym średnio raz w miesiącu. Frekwencja co dwa tygodnie jest optymalna – wyjaśnia Sebastian Tatarek z firmy COSMED Consulting i dodaje – To był jeden z elementów, który skłonił mnie do tego aby wprowadzić na polski rynek markę kosmetologiczną, na bazie której specjaliści będą mogli zapewnić swoim klientom szybie, a jednocześnie bezpieczne efekty. Dlatego też pod koniec 2015 roku na rynek polski wprowadziliśmy markę EsthiCell PROFESSIONAL.

Wszystkie preparaty EsthiCell PROFESSIONAL charakteryzuje wysoka zawartość składników aktywnych, bezpieczeństwo stosowania, duża wydajność i dermoestetyczny efekt.  Jednocześnie przy wysokiej jakości wszystkich produktów zapewniamy bardzo konkurencyjne ceny – wymienia atuty właściciel firmy COSMED Consulting.

 

Czym wyróżnia się marka i jej produkty?

Dermoestetyczny efekt od pierwszego preparatu zastosowanego w procedurze zabiegowej. To jeden z głównych wyznaczników marki ‪‎EsthiCell PROFESSIONAL wpisujący się mocno w jej filozofię. Nawet preparaty podstawowe jak tonik są nośnikiem zaawansowanych składników aktywnych. Od pierwszego użycia produktu EsthiCell oddziałujemy na skórę. Naszych preparatów nie usuwamy szybko w trakcie zabiegu (tonik, mleczko ...) tylko pozostawiamy przez chwilę na skórze aby nie tracić ich właściwości – wyjaśnia szkoleniowiec marki, Aleksandra Wilk.

 

W produktach profesjonalnych do zabiegów oraz detalicznych do pielęgnacji domowej, znajduje się wiele cennych wyciągów roślinnych oraz ich specjalistycznych kompleksów. Preparaty zawierają również oleje m.in. z róży muszkatołowej, kukurydzy, rącznika pospolitego i awokado, które są  źródłem kwasów tłuszczowych (tj. oleinowy, linolowy, linolenowy, rycynolowy). Te są budulcem płaszcza lipidowego skóry i cementu międzykomórkowego. Poza tym receptury zawierają wyłącznie naturalne środki powierzchniowo-czynne oraz delikatne emolienty niekomedogenne, są bezzapachowe. W linii MULTI FOCUS THERAPY, która obejmuje 24 preparaty, dodatkową cechą jest obecność w produktach bioaktywnych tripeptydów oraz komórek macierzystych z gardenii i dzikiego tytoniu leśnego. Chronią one skórę przed uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki, utrzymują integralność komórkową, wzmacniają macierz zewnątrzkomórkową oraz w sposób widoczny i mierzalny redukują zmarszczki.

 

Kluczowe informacje o produktach EsthiCell PROFESSIONAL

Kwasy są pojemności 100 ml, a nie 50 ml czy 30 ml. Do tego są bardzo wydajne, ponieważ nie są cieczą, a zawieszone w specjalnej substancji, dzięki czemu penetrują bardziej w naskórku. Trwała konsystencja umożliwia pracę nawet blisko oka.

Mleczko ma postać żelu dzięki czemu też jest bardzo wydajne, ponieważ nie ścieka.

Połączyliśmy dwa produkty tj. tonik i neutralizator kwasów, dzięki czemu salon zamiast dwóch produktów ma jeden.

W produktach EsthiCell nie ma nic co jest w branży uznawane przez specjalistów za niekorzystne. Nawet podstawowe produkty jak tonik zawierają aktywne składniki jak komórki macierzyste. Dlatego głównie przesłanie marki brzmi:  Dermoestetyczny efekt od pierwszego produktu / użycia.

Na jesieni w ramach EsthiCell PROFESSIONAL wprowadzona zostanie nowa linia i zabiegi, które będą wyróżniały się jeszcze bardziej medycznoestetycznym charakterem.

 

Chcesz otworzyć salon kosmetyczny lub zmodernizować istniejący?

Dla osób, które myślą o rozpoczęciu działalności w branży usług beauty mamy specjalną propozycję. Zacznij działać pod szyldem marki jako INSTYTUT DERMOESTETYCZNY EsthiCell PROFESSIONAL. W zależności od profilu działalności możemy zaadaptować ją pod opcję salonu lub Spa (istniejący salon lub nowy). Zapewniamy kompleksowe wsparcie przy uruchomieniu takiego obiektu, zajmujemy się tym od wielu lat jako firma COSMED Consulting. Na wsparcie nasze możesz liczyć nie tylko uruchamiając nowych obiekt, czy modernizując istniejący pod szyldem EsthiCell PROFESSIONAL. Zapewniamy wsparcie przy otwieraniu (modernizowaniu) salonów/Spa niezależnie od marki EsthiCell. Więcej na www.cosmedconsulting.pl




Komentarze
2016-07-22 22:49:58
~Beatris20 Marka EsthiCell ma bardzo dobrą ofertę, a takie cechy jej produktów jak bardziej gęsta postać sprawia, że można bezpiecznie stosować zabiegi nawet blisko oka. Bardzo interesuję mnie działanie tych kosmetyków i bardzo chętnie wybrałabym się do salonu prowadzonym pod szyldem EsthiCell. Ja obserwując moje znajome i otoczenie przyznam, że tak naprawdę na zabiegi albo chodzi się bardzo często - są i takie kobiety , które robią to co kilka dni, właśnie dlatego że bardzo je to odpręża ale też takie które wybierają się w miejsca Spa i odnowy przed wielkimi okazjami . Osobiście z przyjemnością wybierałabym się do salonu jak najczęsciej, ale na takie rarytasy trzeba mieć czas i oczywiście też fundusze;.
2016-07-22 10:56:27
~Marlena Czerwińska Myślę, że dobre kosmetyki domowe do owych zabiegów są idealne dla osób pracujących, które generalnie nie mają zbyt wiele czasu. Pozwala to robić zabiegi wtedy kiedy jest to dogodne dla nas czasowo ale także w momencie gdy sprzyja to naszemu humorowi i naszym chęciom. Możliwość domowego spa jest również idelna dla matek, które często nie mają gdzie zostawić dzieci aby wybrać się na wizytę w SPA. Myślę, że taka profesjonalna seria komentyków do domowego Spa jest również idealna la osób, które wtydzą się w jakiś sposób swojego ciała. Komfort wykonania takich zabiegów w domu, gdzie czujemy się spobodnie jest wspaniałym pomysłem. Gratuluję stworzenia wspaniałej serii owych kosmetyków. Chetnie sama wypróbuję, ponieważ ze spa korzystam tylko w domu :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl