Reklama
Efekt od pierwszego zabiegu pożądany najbardziej

Pobyt w salonie kosmetycznym, czy Spa zawsze utożsamiany był z czasem kiedy możemy odprężyć się i poddać relaksującym usługom. W czasach kiedy poddawani jesteśmy wielu negatywnym czynnikom, które odbijają swoje piętno na naszym wyglądzie i samopoczuciu, rola tych specjalistycznych miejsc znacząco nabrała na wartości. Działania zapobiegawcze, chroniące nas przed niechcianymi zmianami jak starzenie oraz te ukierunkowane na określone problemy skóry, włosów i ciała – to główny cel każdej placówki świadczącej usługi beauty.

 

 

To stawia specjalistów przed nie łatwym zadaniem. Klient po wyjściu z salonu kosmetycznego, instytutu kosmetologicznego czy Spa, chce zobaczyć efekty już od pierwszego zabiegu. Serie 5, 8 zabiegów są mało zachęcające. Klient usług beauty jest w stanie wydać duże pieniądze aby zobaczyć oczekiwane efekty swojej przemiany, ale nie chce czekać aż tak długo. Świadczą o tym wyniki badań, które pokazują iż z roku na rok więcej wydajemy na tzw. potrzeby wyższego rzędu w których znajdują się m. in. usługi beauty. Na oczekiwania klientów mają wpływ również uwarunkowania społeczne. Kariera zawodowa, podnoszenie kwalifikacji, rodzina … to tylko niektóre elementy naszego codziennego życia, które sprawiają iż mamy coraz mniej czasu dla siebie. Tym samym osoba pojawiająca się w salonie kosmetycznym nie ma czasu na to aby przychodzić do niego dwa razy w tygodniu. Z naszych obserwacji i badań wynika, że klient pojawia się w salonie kosmetycznym średnio raz w miesiącu. Frekwencja co dwa tygodnie jest optymalna – wyjaśnia Sebastian Tatarek z firmy COSMED Consulting i dodaje – To był jeden z elementów, który skłonił mnie do tego aby wprowadzić na polski rynek markę kosmetologiczną, na bazie której specjaliści będą mogli zapewnić swoim klientom szybie, a jednocześnie bezpieczne efekty. Dlatego też pod koniec 2015 roku na rynek polski wprowadziliśmy markę EsthiCell PROFESSIONAL.

Wszystkie preparaty EsthiCell PROFESSIONAL charakteryzuje wysoka zawartość składników aktywnych, bezpieczeństwo stosowania, duża wydajność i dermoestetyczny efekt.  Jednocześnie przy wysokiej jakości wszystkich produktów zapewniamy bardzo konkurencyjne ceny – wymienia atuty właściciel firmy COSMED Consulting.

 

Czym wyróżnia się marka i jej produkty?

Dermoestetyczny efekt od pierwszego preparatu zastosowanego w procedurze zabiegowej. To jeden z głównych wyznaczników marki ‪‎EsthiCell PROFESSIONAL wpisujący się mocno w jej filozofię. Nawet preparaty podstawowe jak tonik są nośnikiem zaawansowanych składników aktywnych. Od pierwszego użycia produktu EsthiCell oddziałujemy na skórę. Naszych preparatów nie usuwamy szybko w trakcie zabiegu (tonik, mleczko ...) tylko pozostawiamy przez chwilę na skórze aby nie tracić ich właściwości – wyjaśnia szkoleniowiec marki, Aleksandra Wilk.

 

W produktach profesjonalnych do zabiegów oraz detalicznych do pielęgnacji domowej, znajduje się wiele cennych wyciągów roślinnych oraz ich specjalistycznych kompleksów. Preparaty zawierają również oleje m.in. z róży muszkatołowej, kukurydzy, rącznika pospolitego i awokado, które są  źródłem kwasów tłuszczowych (tj. oleinowy, linolowy, linolenowy, rycynolowy). Te są budulcem płaszcza lipidowego skóry i cementu międzykomórkowego. Poza tym receptury zawierają wyłącznie naturalne środki powierzchniowo-czynne oraz delikatne emolienty niekomedogenne, są bezzapachowe. W linii MULTI FOCUS THERAPY, która obejmuje 24 preparaty, dodatkową cechą jest obecność w produktach bioaktywnych tripeptydów oraz komórek macierzystych z gardenii i dzikiego tytoniu leśnego. Chronią one skórę przed uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki, utrzymują integralność komórkową, wzmacniają macierz zewnątrzkomórkową oraz w sposób widoczny i mierzalny redukują zmarszczki.

 

Kluczowe informacje o produktach EsthiCell PROFESSIONAL

Kwasy są pojemności 100 ml, a nie 50 ml czy 30 ml. Do tego są bardzo wydajne, ponieważ nie są cieczą, a zawieszone w specjalnej substancji, dzięki czemu penetrują bardziej w naskórku. Trwała konsystencja umożliwia pracę nawet blisko oka.

Mleczko ma postać żelu dzięki czemu też jest bardzo wydajne, ponieważ nie ścieka.

Połączyliśmy dwa produkty tj. tonik i neutralizator kwasów, dzięki czemu salon zamiast dwóch produktów ma jeden.

W produktach EsthiCell nie ma nic co jest w branży uznawane przez specjalistów za niekorzystne. Nawet podstawowe produkty jak tonik zawierają aktywne składniki jak komórki macierzyste. Dlatego głównie przesłanie marki brzmi:  Dermoestetyczny efekt od pierwszego produktu / użycia.

Na jesieni w ramach EsthiCell PROFESSIONAL wprowadzona zostanie nowa linia i zabiegi, które będą wyróżniały się jeszcze bardziej medycznoestetycznym charakterem.

 

Chcesz otworzyć salon kosmetyczny lub zmodernizować istniejący?

Dla osób, które myślą o rozpoczęciu działalności w branży usług beauty mamy specjalną propozycję. Zacznij działać pod szyldem marki jako INSTYTUT DERMOESTETYCZNY EsthiCell PROFESSIONAL. W zależności od profilu działalności możemy zaadaptować ją pod opcję salonu lub Spa (istniejący salon lub nowy). Zapewniamy kompleksowe wsparcie przy uruchomieniu takiego obiektu, zajmujemy się tym od wielu lat jako firma COSMED Consulting. Na wsparcie nasze możesz liczyć nie tylko uruchamiając nowych obiekt, czy modernizując istniejący pod szyldem EsthiCell PROFESSIONAL. Zapewniamy wsparcie przy otwieraniu (modernizowaniu) salonów/Spa niezależnie od marki EsthiCell. Więcej na www.cosmedconsulting.pl




Komentarze
2016-07-22 22:49:58
~Beatris20 Marka EsthiCell ma bardzo dobrą ofertę, a takie cechy jej produktów jak bardziej gęsta postać sprawia, że można bezpiecznie stosować zabiegi nawet blisko oka. Bardzo interesuję mnie działanie tych kosmetyków i bardzo chętnie wybrałabym się do salonu prowadzonym pod szyldem EsthiCell. Ja obserwując moje znajome i otoczenie przyznam, że tak naprawdę na zabiegi albo chodzi się bardzo często - są i takie kobiety , które robią to co kilka dni, właśnie dlatego że bardzo je to odpręża ale też takie które wybierają się w miejsca Spa i odnowy przed wielkimi okazjami . Osobiście z przyjemnością wybierałabym się do salonu jak najczęsciej, ale na takie rarytasy trzeba mieć czas i oczywiście też fundusze;.
2016-07-22 10:56:27
~Marlena Czerwińska Myślę, że dobre kosmetyki domowe do owych zabiegów są idealne dla osób pracujących, które generalnie nie mają zbyt wiele czasu. Pozwala to robić zabiegi wtedy kiedy jest to dogodne dla nas czasowo ale także w momencie gdy sprzyja to naszemu humorowi i naszym chęciom. Możliwość domowego spa jest również idelna dla matek, które często nie mają gdzie zostawić dzieci aby wybrać się na wizytę w SPA. Myślę, że taka profesjonalna seria komentyków do domowego Spa jest również idealna la osób, które wtydzą się w jakiś sposób swojego ciała. Komfort wykonania takich zabiegów w domu, gdzie czujemy się spobodnie jest wspaniałym pomysłem. Gratuluję stworzenia wspaniałej serii owych kosmetyków. Chetnie sama wypróbuję, ponieważ ze spa korzystam tylko w domu :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

MILK THERAPY CONDITIONER
Ekspresowa odżywka

Intensywnie nawilża suche partie włosów, regeneruje i wygładza uszkodzone końcówki, bez efektu obciążenia.

Krem do rąk odmładzający
BOTANICAL

Polecany jest do pielęgnacji skóry dojrzałej, skłonnej do nierównomiernej pigmentacji oraz powstawania przebarwień.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Obrzęki w czasie ciąży to nieodłączny problem przyszłych mam, szczególnie latem, kiedy temperatury sięgają 30°C. Często dotyczą kończyn dolnych i wiążą się z utrudnionym odpływem...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl