Reklama
Ruszyła kampania Love Your Look

Love Your Look – to tytuł kampanii zainicjowanej przez firmę Mentor, producenta wysokiej jakości implantów piersi. Akcja ma na celu wsparcie kobiet w dążeniu do piękna, pokazując, że każda może mieć taki biust, o jakim marzy i dzięki temu czuć się kobieco i atrakcyjnie.

 


Kampania Love Your Look skierowana jest do kobiet, które chcą poprawić wygląd swoich piersi z przyczyn estetycznych lub medycznych (ze względu na przebytą mastektomię). Akcja ma pomóc Polkom w zebraniu wszelkich kluczowych informacji dotyczących operacji powiększania lub rekonstrukcji piersi. „Jest niezwykle istotne, aby decydując się na zmianę wyglądu piersi, wybierać implanty najwyższej jakości oraz planować zabieg u doświadczonego chirurga-plastyka” – wyjaśnia dr Andrzej Sankowski.

Kobieta, która decyduje się na zabieg powinna umówić się na wizytę u doświadczonego chirurga plastycznego oraz zapoznać się z ofertą implantów piersi. Następnie z pomocą lekarza pacjentka powinna wybrać dla siebie implanty najlepszej jakości, o odpowiednim kształcie i rozmiarze, oraz dowiedzieć się wszystkiego na temat faktów związanych z operacją piersi. Kobieta, która dysponuje pełną wiedzą w tym zakresie może podjąć świadomą decyzję dotyczącą operacji i dzięki temu być w pełni zadowoloną ze swojego wyboru. Dr Marek Szczyt potwierdza, że świadome pacjentki są bardzo szczęśliwe po operacji: „Często pacjentki wracają po operacji do mojego gabinetu, aby mi podziękować. Przychodzą ze swoimi partnerami, którzy potwierdzają, że ich partnerka po zabiegu odmieniła się, nabrała większej pewności siebie i radości życia. Take słowa zawsze bardzo mnie cieszą”.

Jednym z elementów kampanii jest zwrócenie uwagii na zabieg rekonstrukcji piersi, jako rozwiązania, które pozwoli kobietom po przebytej operacji piersi, ponownie czuć się pięknie i atrakcyjnie. „Piersi są jednym z najbardziej znaczących atrybutów kobiecości (…) utrata ich dotyka głęboko psychiki kobiet w każdym wieku, dlatego dążenia do rekonstrukcji są całkowicie zrozumiałe i naturalne” - mówi prof. Kazimierz Kobus. Dlatego akcja będzie wspierać tworzenie w Polsce Breast Units, jednostek medycznych, gdzie pacjentki otrzymają fachową opiekę od momentu postawienia diagnozy, poprzez leczenie, aż do czasu powrotu do zdrowia, w tym rekonstrukcję piersi i okres rehabilitacji.

Inicjatorem kampanii jest marka Mentor, lider najwyższej jakości implantów piersi. Firma Mentor należy od 2009 r. do koncernu Johnson & Johnson.




Komentarze
2014-09-29 10:53:09
~wiki2011 Na pewno ta świadomość jest potrzebna. Jeśli tu chodzi o kobiety po przebytej mastektomii to jestem za tym aby je uświadamiać, że nadal mogą być kobiece i są do tego rozwiązania. Jeśli chodzi o promowanie tego rozwiązania jak zabiegu kosmetycznego to zupełnie nie jestem do tego przekonana i uważam, że kobieta nie powinna poprawić natury, jeśli oczywiście nie chodzi o względy z zdrowotne.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl