Reklama
Odwiedź czerwcowy showroom My French Mood

Wpuść do swojej szafy powiew lata oraz francuską atmosferę. Weź udział w ekskluzywnej wyprzedaży showroomowej i zdobądź najnowsze kolekcje uznanych paryskich marek nawet z rabatem 60%. Do tej pory aby znaleźć wyjątkowe okazje zakupu ubrań często było trzeba zwiedzić nie jedno centrum handlowe. Aktualnie sytuacja nieco zmienia się i to za sprawą coraz większej ilości showroomów. Znajdziemy tu ubrania i biżuterię młodych projektantów, których sztuka zaczyna być coraz bardziej doceniana.

 

 

 

Już od 10 do 20 czerwca showroom My French Mood przy ulicy Kruczej 47a w Warszawie zostanie otwarty nie tylko dla stylistów ale i dziennikarzy modowych, blogerów i miłośników zakupów. Wyprzedaż będzie wyjątkową okazją do nabycia z nawet 60% rabatem marek dotychczas niedostępnych w Polsce, zobaczenia showroomu, do którego na co dzień dostęp mają jedynie największe redakcje w Polsce, napicia się lampki szampana i porozmawiania o modzie.

Dla kobiet, które cenią sobie klasyczny miejski styl połączony z elementami boho doskonałym wyborem będzie marka Vanessa Bruno Athé, będąca uosobieniem kobiecości, minimalizmu i prostoty w iście paryskim wydaniu.

BA&SH to natomiast firma, którą uwielbiają wszystkie miłośniczki mody. W jej kolekcjach znajdziemy eleganckie tkaniny zestawione z niepowtarzalnymi dodatkami takimi jak frędzle, perły i nadruki. Marka łączy w sobie wyrafinowanie z codziennością, co pozwala na stworzenie niepowtarzalnych stylizacji w stylu top modelki Magdaleny Frąckowiak z kampanii marki.

Ubrania zaadresowane do kobiet nowoczesnych i chcących się wyróżniać – tak można określić projekty z najnowszej kolekcji Gat Rimon. Marka pochodzi z samego serca Paryża, inspirowana jest przez style mody obecne w stolicy Francji. Kolekcje, które prezentuje każdego sezonu są ekscytujące i innowacyjne oraz doskonale wpisują się w światowe trendy.

Swildens to marka stawiającą na ponadczasowość, zestawiająca kobiecość i klasykę z męskimi fasonami. Ubrania łączą w sobie artystyczną elegancję, rocka i klasykę poprzez najwyższej jakości materiały, kolory i motywy czerpane ze stylu vintage.

W trakcie eventu czekać na gości będą również projekty April May i Eleven Paris.



Kiedy?: 10-20 czerwca 2015

Godzina: od poniedziałku do piątku 13.00-19.00, w soboty 11.00-18.00

Gdzie?: Showroom My French Mood ul. Krucza 47a lok.3






Komentarze
2015-09-02 20:56:55
~Magdalena Jarkiewicz Pewnie,że bym się wybrała.Niestety w mojej okolicy jak na razie nie ma,a do stolicy jakoś nie mam kiedy się wybrać.
2015-06-14 12:42:50
~Beatris20 Myślę że rabat 60% i tak czyni ten sklep bardzo drogim i w cenach kilkutysięcy :) Showroom nie dla przeciętniaka :)
2015-06-13 17:52:41
~kal1979 No cóż duże miasto, duże możliwości i wiele atrakcji. Podoba się mi takie rozwiązanie, gdzie otoczenie sprzedaży nie jest takie zmasowione. Teraz tak sobie myślę, że coś na podobny wzór mogłabym stworzyć w moim mieście i nieco poszerzyć tą formułę. Wygląda na to, że ten materiał natknął mnie do pewnego pomysłu ;-)
2015-06-11 14:15:40
~szakirka Niezwykła okazja ,aby uzupełnić swoją szafę o kilka perełek w atrakcyjnej cenie ,szkoda ,że Warszawa ode mnie tak daleko ,ale wszystkim życzę owocnych zakupów :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl