Reklama
Brooklyn Beckham twarzą polskiej marki

Przystojny, utalentowany i kochający sport Brooklyn gościł już na okładce prestiżowego magazynu "Man about Town" oraz w "T magazine”, który jest dodatkiem do New York Times. Marka Reserved natomiast, jako pierwsza na świecie zdecydowała się na zaangażować młodego Beckhama w charakterze modela do kampanii reklamowej. Najstarszy syn Victorii i Davida Beckhamów promował będzie wiosenną linię kolekcji naszej rodzimej marki odzieżowej o nazwie „Volcano Explosion”, w której zamiłowanie do sportu spotyka się z modowym kontekstem.

 

 

 

Zdjęcia powstały w Londynie. Wykonał je Kacper Kasprzyk, polski fotograf mieszkający za granicą, współpracujący z magazynami Harpers Bazar, Dazed & Confused czy francuską edycją Vogue’a. W imponującym portfolio Kasprzyka znajdziemy klientów takich jak Gucci, Hermès czy Burberry. W kampanii stworzonej dla Reserved fotograf postawił na młodzieżowy klimat zdjęć.

 

 

 

Jej design dedykowany jest wszystkim kochającym przygodę, sport i skoki adrenaliny.  W kolekcji dominuje niesztampowe wzornictwo luźno inspirowane odzieżą do uprawiania sportów ekstremalnych. Uwagę przykuwają zestawienia surowych form z intensywnymi kolorami i graficznymi deseniami. Kolekcja obfituje w wyraziste detale, które definiują ostry, dynamiczny styl: perforowane wykończenia, sznurowane elementy, odblaskowe nadruki i tłoczenia. Wśród fasonów oprócz koszul i T-shirtów znajdziemy ciekawie zaprojektowane bluzy z przeszyciami, oraz supermodne spodnie z niską talią (tzw. cargo pants). Całość składa się na wygodny, miejski styl z wyraźnym sportowym akcentem.

 

 



Kampania Reserved, której twarzą jest Brooklynem Beckhamem pojawi się w sklepach wiosną 2015 roku.

 

 




Komentarze
2015-02-26 17:35:30
~Perfekcyjna A ja jestem na nie. Mamy tak wielu super przystojnych chłopaków znanych i mniej znanych których POLSKA firma mogła wykorzystać. Ja bym chętnie popatrzyła na młodszego Karpiela, Kwiatkowskiego, chłopaków z ,,rodzinka.pl" , kilku naszych super przystojnych skoczków czy pływaków. Biorąc pod uwagę rosnące tendencje społeczne i coraz większą świadomość ekonomiczno- narodową to dla mnie jest to strzał w stopę.
2015-02-13 00:14:57
~Beatris20 Brawo dla Reserved. Polskie marki idą jak burza, a zatrudnienie tego młodego przystojniaka na pewno przysporzy rozgłosu - bardzo dobra reklama.
2015-01-19 19:19:37
~szakirka coraz częściej dzieci sławnych rodziców goszczą w reklamach
2015-01-19 17:33:08
~wiki2011 To normalne, że dzieci znanych osób są wykorzystywane w reklamach. To nie pierwszy i nie ostatni przypadek, zresztą na tym portalu już była wcześniej informacja o tym że Reserved nawiązało współpracę z innymi osobami z młodego pokolenia znanych osobistości. Szczerze to jak dla mnie chłopak jest trochę za młody i chyba reklama ubrań dla młodzieży ma sens.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl