Reklama
Atrakcyjna kobieta, atrakcyjny mężczyzna

Nie szata zdobi człowieka – każdy z nas słyszał to powiedzenie choć raz w życiu. Atrakcyjny wygląd to tylko połowa sukcesu jeśli mówimy o przyciąganiu płci przeciwnej. Gdyby było inaczej piękne kobiety i przystojni mężczyźni nigdy nie narzekaliby na pecha w miłości, a nieco mniej atrakcyjne panie i panowie nie zaskakiwaliby otoczenia wyjątkowym powodzeniem u płci przeciwnej. Jakie cechy przyciągają kobiety i mężczyzn, a które wręcz przeciwnie? Niektóre z poniżej wymienionych cech mogą zaskakiwać.

 

 


Mężczyzn przyciąga pewność siebie

Osoba pewna siebie, bez względu na płeć, przykuwa uwagę i wzbudza ciekawość, ponieważ instynktownie wysyła otoczeniu sygnał, że jest kimś interesującym. Nawet najpiękniejsza kobieta, jeśli jest pełna kompleksów i całą sobą „przeprasza, że żyje” szybko zniechęca potencjalnych adoratorów, którzy początkowo zauroczeni jej urodą, chętnie okazywali jej względy. Pewność siebie nie oznacza jednak zarozumialstwa, wywyższania się czy bycia „hałaśliwą” – takie panie nieraz narzekają na to, że panowie wybierają nieśmiałe kobiety. W kwestii uczuć nie ma jednej reguły – ale każda przesada jest zła i może odstraszać płeć przeciwną.

 

Kobiety nie lubią zarozumiałych i „sabotażystów”

Czym panowie odstraszają płeć piękną? Ci mało pewni siebie, którzy stale twierdzą, że nic im nie wyjdzie, bo są „za niscy, za biedni, bez znajomości, żeby rozwinąć karierę zawodową, a ta ładna dziewczyna przy barze z pewnością da im kosza”zwykle sabotują swoje działania, aby tylko utwierdzić się w przekonaniu, że mieli rację co do własnej nieskuteczności. Z drugiej strony kobiety odrzuca nadmierna pewność siebie, która zmienia się w zarozumialstwo, przechwałki, nadmierne skupienie na sobie i niezainteresowanie opinią drugiej strony. Taki mężczyzna w trakcie dwugodzinnej randki nie daje partnerce dojść do słowa tylko przechwala się swoimi sukcesami zawodowymi czy drogim samochodem. A potem jest zdziwiony, że kolejnego spotkania już nie będzie.

 

Kobiety i mężczyźni cenią poczucie humoru… pod warunkiem, że podobne do ich własnego

W wielu kryzysowych sytuacjach człowieka ratuje… poczucie humoru. Najbardziej atrakcyjna kobieta, która siedzi przez całe spotkanie ze skwaszoną miną, ciężko wzdychając z powodu długiego oczekiwania na kelnera, błyskawicznie zniechęca do siebie otoczenie. Trudno się wtedy dziwić, że towarzyszący jej mężczyzna z zazdrością spogląda na roześmiane pary przy innych stolikach, które umieją niejedną „wpadkę” obrócić w żart i dobrze się bawią we własnym towarzystwie. Według wielu badań, uśmiech podnosi naszą atrakcyjność nawet dziesięciokrotnie. I powinniśmy go wykorzystywać jak najczęściej. Sztywny, narzekający na wszystko, prawiący złośliwości (które uznaje za ironiczne poczucie humoru) lub wdający się z byle powodu w kłótnię z obsługą restauracji mężczyzna skutecznie zraża do siebie nie tylko obsługę lokalu, ale również swoją towarzyszkę.

 

Mężczyzn zniechęca nadmierna spolegliwość

Kobieta nie chce wyjść na roszczeniową i marudną, więc z uśmiechem na ustach… zgadza się na wszystko. Gdzie wybierzemy się do restauracji? A gdzie byś chciał pójść? Co zamawiamy do jedzenia? Wezmę to, co ty. Co chciałabyś robić? A ty? I tak dalej. Początkowo zaskoczony mężczyzna może być nawet zadowolony z takiego obrotu spraw i uznać towarzyszkę za miłą i niekonfliktową, ale po jakimś czasie uzna ją za nudną (bez własnego zdania i preferencji, zgadza się na wszystko, nie stanowi żadnego wyzwania). Nie chodzi o to, żeby marudzić i grymasić, ale nadmierna ugodowość nie zawsze jest sexy.

 

Kobiety kochają mężczyzn, którzy aktywnie ich słuchają

Umiejętność aktywnego słuchania to cecha, którą docenią obie płcie, a zwłaszcza panie. Lubimy ludzi, którzy okazują zainteresowanie naszym życiem, zamiast jedynie godzinami mówić wyłącznie o sobie. Doceniamy osoby, które pamiętają historie, o których im wcześniej opowiadaliśmy, a nie tylko takich, którzy potakują głową, błądząc myślami gdzieś indziej. Z takimi ludźmi szybciej nawiązujemy relacje i chcemy dzielić się codziennym życiem. Jeżeli po raz któryś powtarzamy komuś, że mamy alergię na orzechy, bo zaproponował deser z orzechami, albo wysłuchujemy jego pretensji, że nie mieliśmy dla niego w weekend czasu, bo nie zarejestrował faktu, że byliśmy na pogrzebie wujka i nie mieliśmy ochoty na imprezy, to znak, że ta relacja skończy się szybciej niż się zaczęła.

 

Mężczyźni i kobiety stawiają na pasję i indywidualizm

Osoby płci przeciwnej, które postrzegamy jako atrakcyjne, nigdy się nie nudzą i nie podążają ślepo za tłumem. Ona – kocha taniec, judo i książki historyczne. On – potrafi grać na gitarze, nurkować i gotować. Żadne z nich nie wybiera sobie zajęcia, żeby komuś zaimponować albo się pokazać, lecz dlatego, że kocha to, co robi. Wybranie się raz w roku na jeden dzień w góry czy jednorazowa wizyta na jodze, to żadne pasje. Po drugie, ludzi fascynują indywidualiści, którzy posiadają własne zdanie, potrafią dyskutować, zawsze zaskakują – ciekawymi propozycjami spędzenia wolnego czasu, interesującymi lekturami, stylowymi gadżetami (np. RockboxPebbleFresh n Rebel) lub kolorowymi słuchawkami idealnie dopasowanymi do codziennych stylizacji (które wcale nie muszą kosztować fortunę) oraz zabawnymi historiami z życia codziennego.

 

Warto pamiętać też, że osoba atrakcyjna to taka, która się za taką uważa, a jej samoocena nie zależy od tego, jak odbierają ją inni. W końcu jeśli ktoś sam nie wierzy w to, że jest interesujący dla otoczenia, to trudno, żeby inni mogli się o tym przekonać.

 





Komentarze
2019-02-18 10:04:23
~Anna Bal Pewnośc siebie bardzo lubię, byle bez przesady ;) A poczucie humoru co coś bez czego sobie nie wyobrażam, ale tu też jest mała granica, bo niektórzy mają je specyficzne i może drażnić :D Trzeba się na prawdę dobrze dobrać i przede wszystkim nikogo nie udawać, bo prawda i tak wyjdzie na jaw.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl