Reklama
Dziewczyny wybrały kolory na sezon wiosna-lato 2019

Intensywny różowy, turkusowy błękit czy butelkowa zieleń – jakie kolory lakierów do paznokci będą popularne latem 2019 roku? Nastolatki podjęły decyzję! W ramach wydarzenia „Kolorowy dzień z Miss Sporty” dziewczyny wcieliły się w role trendsetterek i wybrały 10 propozycji. Teraz ich koleżanki na Instagramie wyselekcjonują 5 kolorów, które marka wprowadzi do sprzedaży w przyszłym roku. Całe wydarzenie jest częścią kooperacji marki z nastolatkami pod hasłem „Miss Sporty. Co-created by girls”.

 

 

Świadomość kosmetyczna nastolatek może zaskakiwać. Wystarczy dać im okazje, aby powiedziały o swoich upodobaniach czy oczekiwaniach. Udowodniła to grupa dziewczyn, która wzięła udział w wydarzeniu „Kolorowy dzień z Miss Sporty” i wybrała 10 propozycji kolorów dla lakierów do paznokci. Część wybranych przez nich odcieni trafi do sprzedaży w przyszłym roku.

 

Co wspólnego ma lakier do paznokci i lukier na pączkach?

W wyborze trendów kolorystycznych pomocna jest kreatywność. Jak ją najlepiej pobudzić? Oczywiście w ciekawym kontekście np. podczas warsztatów dekorowania pączków. Uczestniczki w trakcie wydarzenia miały okazję wziąć udział w prelekcji prowadzonej przez Ewę Jurczak (Psychologia Stylu) na temat palety kolorystycznej modnej w przyszłym roku. Wiedza uzyskana w trakcie wykładu przydała się dziewczynom podczas wyboru spośród 20 propozycji kolorystycznych (propozycje zostały przedstawione na pączkach) 10 ulubionych kolorów lukrów na pączkach. Następnie nastolatki uczestniczyły w warsztatach dekorowania słodkości i pod okiem Joanny Banad (Posypane) przyozdabiały wybrane pączki dodatkami. Wszystko po to, aby wyłonić i jak najlepiej zaprezentować 10 propozycji kolorów lakierów do paznokci Miss Sporty na sezon wiosna/lato 2019.

 

 

To jednak nie koniec wyzwania: teraz ich koleżanki na Instagramie Miss Sporty wyselekcjonują 5 faworytów. Wybrane kolory zostaną później zamknięte w szklanych buteleczkach lakierów i trafią do sprzedaży w drogeriach Rossmann.

 

Współtworzenie – czyli jak nastolatki angażują się w rozwój marki kosmetycznej?

To same nastolatki najlepiej wiedzą, jakie kosmetyki trafią w ich gusta i potrzeby. Właśnie dlatego powstała idea Miss Sporty. Co-created by girls – współtworzenia z młodym pokoleniem kobiet produktów marki Miss Sporty. Marka pyta nastolatki o opinie, preferencje i na podstawie uzyskanych informacji dostosowuje nie tylko komunikację wizualną, claimy, ale również same produkty.

 

 

Wydarzenie Kolorowy dzień z Miss Sporty i wybór kolorów lakierów do paznokci na wiosnę/lato 2019 to tylko część działań wchodzących w kooperację z nastolatkami. Wcześniej dziewczyny decydowały o wyglądzie nowych grafik na opakowania lakierów do paznokci, pojechały do fabryki w Barcelonie i wybrały kolory lakierów obecnie znajdujących się w sprzedaży. Co więcej, marka regularnie współpracuje z 10 mikroinfluencerkami wybranymi w kilkustopniowym procesie. Wspólnie kilka razy w roku powtarzają badania, podczas których dyskutują i analizują, czego od marki oczekują konsumentki.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl