Reklama
Chcesz mieć DAY SPA? Co dalej?

DAY SPA

Stworzenie atrakcyjnego Day Spa to tak na prawdę dopiero połowa sukcesu, choć zastanawiam się czy to przypadkiem nie za duży udział powodzenia w generalnym przedsięwzięciu. Na sukces składa się bardzo wiele czynników. Dlatego tak bardzo ważne jest aby już na samym początku dobrze przeanalizować wszystkie elementy związane z uruchomieniem działalności, a w naszym przypadku chodzi o usługę kosmetyczną, której odbiór i ocena jest wypadkową określonych czynników. Ta analiza powinna również uwzględniać komunikację z klientem. Załóżmy, że właśnie otworzyliśmy obiekt Day Spa, posiadający unikatową ofertę, profesjonalny personel. Czy to wystarczy?

Niestety już nie. Musimy pamiętać, że na rynku istnieje konkurencja a klienci otwarci są na nowości co powoduje, że nawet istniejące obiekty świadczące usługi kosmetyczne muszą odświeżać swoją ofertę.

Jak więc pozyskać klienta? Na pewno mało możliwe jest aby udało się to bez jakichkolwiek działań reklamowym. Istnieje wiele sposobów i narzędzi, które są pomocne w przygotowaniu i realizacji kampanii promującej obiekt Day Spa. Wymagają jednak one pewnych nakładów finansowych. W zależności od wielkości budżetu jaki mamy przeznaczony na ten cel, te działania będą bardziej lub mniej zintensyfikowane. Jednak na pewno nie jest tak, że początkujący właściciel nie posiadając wielkich finansów ma związane ręce. Jak najbardziej również on może przebić się do świadomości klienta. Istnieję bowiem pewne narzędzia, które świetnie sprawdzają się w takiej sytuacji. Ich wadą może być czas reakcji odbiorcy, który może być wydłużony ale systematyczność stosowania w końcu przynosi pożądany efekt.

Na co należy zwrócić uwagę na początku?

Ważnym kanałem komunikacji jest Internet. Salon Day Spa nie może funkcjonować bez strony internetowej. Za jej pośrednictwem możemy komunikować się z potencjalnymi klientami. Kolejna rzecz to ulotka (broszura), która jest nośnikiem informacji o salonie i jego usługach. Możliwość jej dystrybucji poprzez różne nośniki zapewnia nam dotarcie do określonej grupy. Oczywiście nie wolno zapomnieć o specjalnej ofercie promocyjnej, która na początku pomoże w pozyskaniu klientów. Przykładowo przychodząca pierwszy raz osoba, na następny zabieg otrzyma 50% rabat. Kontynuacją takiego działania ale już w zastosowaniu do klientów, którzy przychodzą kolejny raz, będzie karta stałego klienta. Taka forma zwiąże ich bardziej z naszym miejscem i zachęci do lojalności.

To na początek. Pozostałe działania jeśli nie mamy odpowiedniego budżetu w tej chwili możemy wprowadzać z czasem. Pamiętajmy, że nawet jeśli nie mamy budżetu oznacza to, że mamy związane ręce. Nic podobnego! Możemy w zamian za różne działania reklamowe płacić barterem. Czyli przekazywać bezpłatne zaproszenia na zabiegi w naszym Day Spa.

Jeśli jednak okaże się, że wolisz wesprzeć się kimś kto zna się w temacie promocji obiektów , które świadczą usługi kosmetyczne. Kto pomoże Ci na samym starcie dotrzeć do klientów, opracować plan działań reklamowych możesz zgłosić się do wyspecjalizowanej firmy.

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Okres prenatalny wymaga zastosowania właściwej diety, bogatej w wartości odżywcze wspierające rozwój płodu w poszczególnych trymestrach, a także zapewniające niezbędne składniki mineralne...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl