Reklama
Chcesz mieć DAY SPA? Co dalej?

DAY SPA

Stworzenie atrakcyjnego Day Spa to tak na prawdę dopiero połowa sukcesu, choć zastanawiam się czy to przypadkiem nie za duży udział powodzenia w generalnym przedsięwzięciu. Na sukces składa się bardzo wiele czynników. Dlatego tak bardzo ważne jest aby już na samym początku dobrze przeanalizować wszystkie elementy związane z uruchomieniem działalności, a w naszym przypadku chodzi o usługę kosmetyczną, której odbiór i ocena jest wypadkową określonych czynników. Ta analiza powinna również uwzględniać komunikację z klientem. Załóżmy, że właśnie otworzyliśmy obiekt Day Spa, posiadający unikatową ofertę, profesjonalny personel. Czy to wystarczy?

Niestety już nie. Musimy pamiętać, że na rynku istnieje konkurencja a klienci otwarci są na nowości co powoduje, że nawet istniejące obiekty świadczące usługi kosmetyczne muszą odświeżać swoją ofertę.

Jak więc pozyskać klienta? Na pewno mało możliwe jest aby udało się to bez jakichkolwiek działań reklamowym. Istnieje wiele sposobów i narzędzi, które są pomocne w przygotowaniu i realizacji kampanii promującej obiekt Day Spa. Wymagają jednak one pewnych nakładów finansowych. W zależności od wielkości budżetu jaki mamy przeznaczony na ten cel, te działania będą bardziej lub mniej zintensyfikowane. Jednak na pewno nie jest tak, że początkujący właściciel nie posiadając wielkich finansów ma związane ręce. Jak najbardziej również on może przebić się do świadomości klienta. Istnieję bowiem pewne narzędzia, które świetnie sprawdzają się w takiej sytuacji. Ich wadą może być czas reakcji odbiorcy, który może być wydłużony ale systematyczność stosowania w końcu przynosi pożądany efekt.

Na co należy zwrócić uwagę na początku?

Ważnym kanałem komunikacji jest Internet. Salon Day Spa nie może funkcjonować bez strony internetowej. Za jej pośrednictwem możemy komunikować się z potencjalnymi klientami. Kolejna rzecz to ulotka (broszura), która jest nośnikiem informacji o salonie i jego usługach. Możliwość jej dystrybucji poprzez różne nośniki zapewnia nam dotarcie do określonej grupy. Oczywiście nie wolno zapomnieć o specjalnej ofercie promocyjnej, która na początku pomoże w pozyskaniu klientów. Przykładowo przychodząca pierwszy raz osoba, na następny zabieg otrzyma 50% rabat. Kontynuacją takiego działania ale już w zastosowaniu do klientów, którzy przychodzą kolejny raz, będzie karta stałego klienta. Taka forma zwiąże ich bardziej z naszym miejscem i zachęci do lojalności.

To na początek. Pozostałe działania jeśli nie mamy odpowiedniego budżetu w tej chwili możemy wprowadzać z czasem. Pamiętajmy, że nawet jeśli nie mamy budżetu oznacza to, że mamy związane ręce. Nic podobnego! Możemy w zamian za różne działania reklamowe płacić barterem. Czyli przekazywać bezpłatne zaproszenia na zabiegi w naszym Day Spa.

Jeśli jednak okaże się, że wolisz wesprzeć się kimś kto zna się w temacie promocji obiektów , które świadczą usługi kosmetyczne. Kto pomoże Ci na samym starcie dotrzeć do klientów, opracować plan działań reklamowych możesz zgłosić się do wyspecjalizowanej firmy.

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Miesiączka to nieodłączny element życia każdej kobiety. Kojarzona z bólem i dyskomfortem jest jednak oznaką prawidłowego rozwoju i zdrowia. Podczas menstruacji większość kobiet skarży...
Czytaj więcej

Dla Niego

Korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej przez mężczyzn nie jest już w Polsce tematem tabu. Coraz więcej panów chce wyglądać młodziej i lepiej czuć się we własnej skórze. Z jakich...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Pobiegli wspólnie dla podopiecznych domów dziecka 13 października 2018 r. odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny....Czytaj więcej

Wyjątkowa lekcja WF-u w Poznaniu dzięki Always i Fundacji Otylii Ruch, to zdrowie – o prawdziwości tego powiedzenia mogły się przekonać uczennice z Wielkopolski, które 12 października 2018 r. wzięły udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego. Młode Wielkopolanki  ćwiczyły pod okiem polskich...Czytaj więcej

Targi Mody Poznań Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań, a tym samym największych w Polsce targów dla branży fashion o charakterze kontraktacyjnym. Przypadający na ostatnie dni wakacji termin targów, upłynął pod znakiem umów handlowych, prezentacji trendów na najbliższe sezony...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl