Reklama
Nowa odsłona Beauty Street by Douglas

Piękno współczesnej kobiety jest odzwierciedleniem pewności siebie.Te słowa doskonale oddają filozofię marki Douglas, w oparciu o którą powstał nowy koncept – Beauty Street. Specjalnie zaaranżowana przestrzeń, podzielona na kilka stref m.in. pielęgnację, makijaż, czy stylizację włosów, pozwoli każdej kobiecie doświadczyć metamorfozy i odkryć w sobie prawdziwe piękno. Premiera tegorocznego cyklu eventów Beauty Street będzie miała miejsce w CH Arkadia w Warszawie w dniach 15 i 16 czerwca.

 


Marka Douglas już od kilku lat organizuje w wybranych miastach wyjątkowe eventy Beauty Street. W tym roku sam koncept przeszedł metamorfozę – stał się jeszcze bardziej nowoczesny i dopasowany do potrzeb konsumentek. Specjalną przestrzeń zaprojektowano w taki sposób, aby każdy mógł odbyć podróż po świecie piękna i odkryć najlepsze rozwiązania dla siebie w zakresie pielęgnacji oraz makijażu. Całość została podzielona na pięć wyjątkowych stref.

Podróż po świecie piękna zaczyna się w Strefie Pielęgnacji, gdzie eksperci, np. marki La Mer oczyszczą skórę i odpowiednio przygotują ją do wizyty w Strefie Make-Up. Tam na gości będą czekać profesjonaliści, którzy nie tylko wykonają makijaże z użyciem produktów takich marek jak: Giorgio Armani Cosmetics, Lancome, Yves Saint Laurent, Nude by Nature, Laura Mercier, Clarins MakeUp, Bobbi Brown, czy Douglas Collection, ale także zdradzą tajniki najnowszych trendów i podzielą się swoją ekspercką wiedzą. Perfekcyjny makijaż to jednak nie wszystko.

Kolejnym krokiem jest wizyta u Stylistów Fryzur marki Balmain Hair Couture oraz konsultacja z Ekspertem Perfum, który pomoże dobrać odpowiedni zapach. Na koniec marka Douglas przygotowała dla wszystkich biorących udział w metamorfozach niespodziankę – profesjonalną sesję zdjęciową.

Tegoroczny cykl Beauty Street będzie inny niż dotychczasowe. W tym roku poza wyjątkowymi Strefami na scenie głównej marka Douglas przygotowała szereg atrakcji. Nie zabraknie pokazów makijażu na żywo, wywiadów ze światowymi ekspertami, a także wyjątkowych animacji artystycznych.

 

 

Premiera Beauty Street w nowej odsłonie będzie mieć miejsce w Arkadii w dniach 15 i 16 czerwca. Nowa przestrzeń zostanie zaprezentowana po raz pierwszy w atrium, a do dyspozycji gości będzie aż 20 w pełni wyposażanych stanowisk. Grono ekspertów będzie dbać o wszystkie konsumentki zarówno w piątek, jak i w sobotę w godzinach  9:00 – 23:00.

 

Jak skorzystać z metamorfoz Beauty Street?

Marka Douglas zaprasza wszystkie kobiety do doświadczenia podróży po świecie piękna. Wystarczy zapisać się na wybraną godzinę. Metamorfoza zajmie ok. 1,5 h.

 

Partnerzy akcji: Balmain Hair Couture, Bobbi Brown, Clarins Make up, Dior, Douglas Collection, Giorgio Armani Cosmetics, Guerlain, La Mer, Lancome, Laura Mercier, Nude by Nature, YSL.

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl