Reklama
Poznaj urodowe triki Azjatek

W ostatnim czasie dużym zainteresowaniem cieszą się metody pielęgnacji urody stosowane przez Azjatki. Znane stały się marki, które pochodzą właśnie z tego kontynentu. Niektóre z nich na dobre zagościły nawet w międzynarodowych sieciach perfumerii i drogerii. Wraz z urodowymi wpływami z innych zakątków świata, wzbogacamy naszą wiedzę również o domowych sposobach pielęgnacji, które są stosowane od lat. Eksperci marki Akbar prezentują kilka trików urodowych, które poznali dzięki mieszkankom Sri Lanki.

 


Lankijki, jak większość Azjatek, przykładają dużo uwagi do właściwej pielęgnacji swojej skóry. Dzięki temu mogą się pochwalić gładką i delikatną cerą bez zanieczyszczeń. Okazuje się, że chcąc osiągnąć taki efekt, nie zawsze potrzebne są radykalne metody. Wystarczą rzeczy, które zazwyczaj mamy w domu, ale wykorzystane w odpowiedni sposób.

 

Węgiel aktywny

Europejczykom znany jest szczególnie przy problemach żołądkowych. Dzięki swoim właściwościom węgiel ma działanie silnie absorbujące np. bakterie i toksyny. Z tego powodu stosujemy go przy biegunkach i zatruciach pokarmowych. Jak się jednak okazuje, nie wykorzystujemy jego możliwości w 100%, gdyż może być on pomocny także w walce niedoskonałościami cery. Wystarczy 2-3 tabletki węgla wymieszać z jogurtem, glinką kosmetyczną lub dowolną maseczką do twarzy, którą posiadamy w domu. Powstałą masę nałożyć na twarz i pozostawić na 15 minut, następnie zmyć ciepłą wodą. Jest to ulubiona maseczka Azjatek, której zawdzięczają swoją czystą cerę. Węgiel doskonale oczyszcza skórę, zwęża pory, matowi oraz zdziała bakteriobójczo.

 

Herbata

Sri Lanka słynie z rozległych plantacji herbacianych, które znane są jako najczystsze na świecie. Lankijki wiedzą, że czarna herbata bogata jest w garbniki działające jak przeciwutleniacze. Dzięki temu wspiera skórę w walce z efektami starzenia się. Dodatkowo kosmetyki na bazie liści herbaty usprawniają krążenie krwi, a co za tym idzie, polepszają dotlenienie komórek. Codzienne picie filiżanki tego napoju wpłynie korzystnie na odżywienie i koloryt skóry. Poniżej także przepis na maseczkę odżywczą na bazie cejlońskiej herbaty.

Składniki:
• 2 łyżeczki herbaty AkbarPureCeylon
• 2 łyżki gorącej wody
• 2 łyżki jogurtu naturalnego

Przygotowanie:
Herbatę zaparz. Kiedy napar przestygnie wymieszaj go z 2 łyżkami gęstego jogurtu. Tak przygotowaną maseczkę nałóż na twarz i odczekaj 15 minut. Następnie zmyj ją letnią wodą.

 

Masaż skóry

Lankijki poza naturalnymi kosmetykami bardzo cenią sobie sposób, w jaki je nakładają. Stosując krem na twarz nie robią tego niedbale – cały proces jest połączony z ujędrniającym masażem skóry. Chcąc wykonywać taki zabieg podczas codziennego nakładania kosmetyku należy pamiętać, aby pod żadnym pozorem nie wmasowywać kremu. Najlepiej jest go wklepywać, gdyż pobudzi to ukrwienie skóry. Krem nakładamy od szyi ku czołu, czyli przeciwnie do działania siły grawitacji. W ten sposób zapobiegniemy powstawaniu zmarszczek i ujędrnimy skórę.

Lankijki preferują naturalną pielęgnację skóry. Nie należy jednak zapominać o właściwym odżywianiu i aktywności fizycznej. Te czynniki również wpływają pozytywnie na stan naszej cery.

 

 

Akbar to mieszanka herbat, pochodzących z najczystszych plantacji na świecie – górzystych, zachodnich stoków Sri Lanki. To, co ją wyróżnia to intensywnie czerwona, szlachetna barwa i cudowny, głęboki aromat, charakterystyczny dla wysokogórskich gatunków. O jej wyjątkowości świadczy cejloński lew, który znajduje się na każdym opakowaniu herbat Akbar i gwarantuje, że jest ona w 100% herbatą cejlońską. Nad całym procesem upraw, zbiorów i pakowania herbat od ponad pięciu pokoleń czuwa Akbar Brothers. Jest to rodzinna firma, która dzięki nowoczesnej technologii przetwarzania i pakowania, potrafi zamknąć w pudełku cały aromat i bogactwo smaku cejlońskich liści herbacianych. To właśnie tym procesom zawdzięczamy szlachetną barwę i głęboki aromat herbaty Akbar.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl