Reklama
Kolorystyczne trendy manicure w kolekcjach 2016/17

Jesień jest inspiracją kolorystyczną dla wielu artystów oraz twórców mody. Mocne, głębokie kolory są przeciwstawne do lekkich, pastelowych propozycji wiosny. Barwy jesienne są mocno akcentowane w kolekcjach makijażowych oraz w stylizacjach paznokci. Postanowiliśmy zrobić przegląd wybranych ofert marek lakierów, wykorzystywanych w profesjonalnych usługach manicure. Jak łatwo zauważyć w zaprezentowanych poniżej paletach, widać wspólny klucz użytych w kolekcjach kolorów.

 

 

 

NC Nails Company  by Michał Szpak
Twórca przeboju "Color of Your Life" słynie nie tylko z ciekawej barwy głosu, ale także śmiałych stylizacji. Zapewne dlatego właśnie został zaproszony przez firmę NC Nails Company  do promocji najnowszej jesienno-zimowej kolekcji lakierów hybrydowych. Oto 10 kolorystycznych propozycji.

 

 

Śniadanie u Tiffany’ego by OPI
“I believe in manicures!”, mówiła Audrey Hepburn ustami swojej bohaterki, Holly Golightly, w filmie „Śniadanie u Tiffany’ego.” „Wierzę w siłę manicure” to również motto, którym podczas pracy nad najnowszą kolekcją kierowała się założycielka marki OPI, Suzi Weiss-Fischmann. I Believe in Manicures to również nazwa przepięknego błękitu, przewodniego koloru kolekcji „Śniadanie u Tiffany’ego”. W kolekcji znajduje się 12 kolorów.

 

 

Indigo by Natalia Siwiec
Modelka Natalia Siwiec, we współpracy z Indigo Nails, skomponowała kolekcję lakierów hybrydowych. Inspiracją do jej stworzenia był Paryż. Paleta barw zawiera 10 najmodniejszych kolorów nadchodzącego sezonu. Ich nazwy inspirowane są paryskim stylem.

 

 

ORLY Breathable Treatment + Color
To ekstremalna dawka witaminowego wzmocnienia połączona z ulubionym kolorem. Wykorzystując technologię znaną z produkcji soczewek kontaktowych, Breathable pozwala by tlen oraz woda przenikały do paznokci, stymulując ich wzrost, zwiększając ich grubość oraz pomagając zregenerować zniszczoną płytkę. Dodatkowo mieszanka olejku arganowego, witaminy B5 oraz C odżywia i zapobiega rozdwajaniu. Kolekcja dostępna jest w osiemnastu odcieniach.

 

 

Czy macie już swojego kolorystycznego ulubieńca?






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl