Reklama
Ciemne usta na celowniku nadchodzącego sezonu

Esencją nadchodzącego sezonu będą usta w ciemnych odcieniach. Ten przykuwający uwagę trend to prawdziwy hit prosto z wybiegów znanych i cenionych projektantów mody. Odkryj najnowsze trendy w makijażu i daj się zahipnotyzować fantazyjnym odcieniom jagód, fioletów i bordo - najlepiej w modnym matowym wykończeniu. Krok po kroku pokażemy Ci jak wykonać perfekcyjny makijaż ust w ciemnym odcieniu szminki. Zobacz i przekonaj się, że to nie jest wcale takie trudne.

 

 

 

Zbliżająca się wielkimi krokami jesień to doskonała okazja na odważne eksperymenty z makijażem. Mocne, ciemne odcienie na ustach zdecydowanie wracają do łask. Pojawiły się w kolekcjach jesiennych m.in. u Marc’aJacobs’a, Louis Vuitton czy Diora. Wśród ciemnych kolorów niewątpliwie króluje odcień bordo. Tej jesieni czas zmienić przyzwyczajenia i nadać swoim ustom zupełnie nowy, odważny charakter.

Ciemne kolory na ustach wymagają jednak odpowiedniego przygotowania i pielęgnacji. O tym jak dobrze przygotować usta do aplikacji ciemnego koloru szminki opowiada Ania Galińska, makijażystka i blogerka videobloga Sephora blogmakijaz.pl:

Ciemne usta to niewątpliwie trend tego sezonu, jednak ciemny kolor, zwłaszcza w tak modnym obecnie, matowym wykończeniu, wymaga szczególnej dbałości o gładką powierzchnię ust. Nie należy zatem zapominać o specjalnej pielęgnacji warg, tak, by zawsze wyglądały pięknie i kusząco. Kolor na naszych ustach przetrwa nawet cały dzień, jeśli przed przystąpieniem do malowania użyjemy balsamu pielęgnacyjnego, który pozytywnie wpłynie na kondycję skóry. Pamiętajmy też o konturówce, która pomoże nam skorygować kształt ust i przedłuży trwałość makijażu.

 

Jak zatem zrobić perfekcyjny makijaż ust w ciemnym odcieniu szminki?

 


KROK 1
Usta muszą być gładkie i dobrze nawilżone. Użyj balsamu i wetrzyj jego nadmiar w chusteczkę.

 

KROK 2
Wypełniamy pomadką wnętrze ust, ale nie malujemy konturu. Intensywny kolor pomoże łatwiej dostrzec asymetrię ust, którą poprawiamy konturówką.

 

KROK 3
Usta obrysowujemy konturówką, korygując ich kształt, jeśli to konieczne. Wąskie wargi możemy obrysować tuż za konturem, powiększając je optycznie. Rysunek poprawiamy pędzelkiem, pokrywając konturówkę pomadką.

 

KROK 4
Usta obrysowujemy białą konturówką marki Sephora, by zapobiec rozmazywaniu się pomadki.

 

W perfumeriach Sephora znajdziesz mnóstwo nowości do ust w najmodniejszych ciemnych odcieniach od czarnego i granatu, po fiolety i bordo. Oto gorące nowości w odcieniach bordo i fioletu, rekomendowane przez Anię Galińską:

Wypróbuj jedną z najbardziej nawilżających pomadek, w ultra matowym i intensywnym kolorze, np. Sephora Rouge MatteThe wayI am (10). Formuła pomadki wzbogacona masłem Karité i pochodną witaminy E, zapewni 8 godzin systematycznego nawilżenia i długotrwały ultra matowy, intensywny kolor. Bez kompromisu między matowym kolorem i ekstremalnym komfortem.

Jeśli lubisz mocne i trwałe pokrycie ust, sięgnij po super nasyconą barwą szminkę, której eksplozja intensywności bordowego odcienia będzie zwracać uwagę przez kilka godzin, np. Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick, kolor VELVET.

Fankom intensywnie nawilżających, matowych produktów polecam pomadkę NARS PURE Matte, odcień Amsterdam. Ten ultra matowy odcień bordo nada ustom niepowtarzalnego charakteru.

 

Piękne, ciemne usta to propozycja dla odważnych i pewnych siebie kobiet. Jeśli jesteś już gotowa na dopełnienie jesiennego makijażu ustami w kolorze, np. bordo, zaopatrz się w niezbędne produkty. Więcej pomysłów na piękne ciemne usta znajdziesz na www.blogmakijaz.pl

 

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody.





Komentarze
2016-09-25 10:26:30
~Beatris20 Ciemne usta są piękne i mega seksowne. Sprawiają wrażenie zimnej, stonowanej doskonałości, tajemnicy. Mi niestety nie pasują, mam jasna karnację i po prostu wyglądam dziwnie.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl