Reklama
Wiosenne trendy w makijażu – produkty i techniki

Z nadejściem wiosny i co z tym związane pojawieniem się cieplejszych dni, zmienia się nie tylko pogoda ale również nasz makijaż. Po zimie, każda z kobiet pragnie nieco rozświetlić swoją cerę, która jest już zmęczona zimową szarością. Dlatego warto skorzystać z usług salonów kosmetycznych, które w profesjonalny sposób przywrócą cerze jej naturalny koloryt. Sprawią również, że uzyska odpowiednie nawilżenie i wygładzenie. Te elementy są niezwykle ważne dla jakości i efektu końcowego każdego makijażu.

 

 


Najnowsze trendy z pewnością przypadną do gustu fankom wizażu, ponieważ dzięki nim ich twarz będzie promienna i pełna blasku. Niezbędnym elementem będzie bez wątpienia sandbagging, czyli nowa odmiana strobingu. Ten trik makijażowy skupia się na rozświetleniu twarzy, a przede wszystkim skóry pod oczami i pod linią kości policzkowych, przy użyciu białego sypkiego pudru. Tu świetnie sprawdzi się jasny puder z paletek do konturowania Sensisque Contour Trio Palette, który nada naszej twarzy promienny i subtelny wyraz. Jest to zdecydowanie propozycja dla fanek looku no make-up.

Kontrastem dla świetlistej cery będą z kolei mocno podkreślone usta. Jak każda z nas wie, czerwona szminka nigdy nie wychodzi z mody, więc pozostanie hitem także i w tym sezonie. Konkurować będą z nią odcienie przydymionego różu oraz rewolucja na ustach w tym roku czyli kolor orzechowy, lansowany ostatnio przez gwiazdę Instagrama Kylie Jenner czy modelkę Gigi Hadid. Najmodniejsze będą przede wszystkim pomadki matowe takie jak proponuje np. KOBO Professional (Matte lips), ale nie zabraknie też błyszczyków w tej palecie kolorystycznej, które znalazły się w ofercie My Secret (Dress up your lips).

 

 

W makijażu oczu, będą królować wszelkiego rodzaju pastele, głównie róż, fiolet, a nawet odcienie żółci, w tym sezonie w lekko popielatym odcieniu (np. My Secret paletka cieni Hot Colours lub KOBO Professional Fashion Eye Shadow). Natomiast zdecydowanym faworytem pokazów m.in. Chanel i Missoni został kolor niebieski, który wcześniej traktowany po macoszemu, znów wraca do łask. W nowej odsłonie nie kojarzy się już z kiczem, a zdecydowanie bardziej z rockową ekstrawagancją. To odważna propozycja dla kobiet lubiących oryginalność. Aby kolor lepiej trzymał się na powiece, najlepiej użyć bazy pod makijaż, która zapewni trwałość make-upu nawet podczas wielogodzinnego wyjścia.

Choć trendy makijażowe zachęcają do eksperymentowania, to pamiętajmy, żeby stosować je z rozwagą, bowiem tak jak niektóre świetnie ze sobą współgrają, to innych zdecydowanie nie należy łączyć. Najlepiej będzie, gdy skupimy się na jednym wyrazistym akcencie. Jeśli na usta nałożymy jaskrawy kolor, to makijaż oczu powinien pozostać delikatny. Natomiast kolorowe cienie zastosujmy tak, aby na twarzy grały główną rolę przy minimalistycznej reszcie.

W tym sezonie, propozycje makijażystów pozytywnie inspirują i dają nam uczucie wiosennej świeżości. Na pewno mają w sobie nutkę szaleństwa, ale pozostawiają nam wybór na ile chcemy ją wykorzystać.

 

 

 

 

 

Komentarze
2016-07-19 21:47:26
~Monika Bardzo popularne jest teraz konturowanie twarzy za pomocą takich trio paletek.Jest to bardzo fajne rozwiązanie podczas makijażu.Ja także wybrałam twoja ulubioną i chwalę sobie tą metodę makijażu.
2016-05-04 05:20:23
~szakirka Trendy trzeba znać i być na bieżąco ,ale wszystko musi być dopasowane pod daną osobę indywidualnie ,również makijaż ,musi współgrać choćby z karnacją , ubiorem .
2016-04-24 19:36:10
~mika2010 KOBO ma fajne produkty. O sandbaggingu słyszę pierwszy raz choć technikę, którą wykorzystuje znam już od dawna.
2016-04-21 23:09:51
~Beatris20 Czytałam już o najnowszych trenadach w makijażu. Troche już mnie przytłaczają informację o wciaż zmieniajacych się sposobach konturowania, rozświetlania itd. Przyznam, że najbardziej podoba mi się metoda rozświetlenia pod oczami. Tradydyjne mocne konturowanie to dla mnie zbyt mocna zmiana i oszukiwanie otoczenia. Na wielkie wyjścia super- na codzień już nie koniecznie.
Podobają mi się pastele na oczach :). Reszta trendów dla mnie super.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl