Reklama
Stylizacje z wybiegów mody przemycone do codzienności

Współczesne fryzjerstwo to sztuka, a fryzjerzy to artyści, którzy czerpią inspirację z otaczającej rzeczywistości. W swojej pracy wykorzystują dostępne narzędzia w postaci innowacyjnych produktów do urzeczywistniania naprawdę wyjątkowych wizji. Właśnie ta koncepcja „stylistów - artystów” przyświecała twórcom najnowszej kolekcji Essential Looks – Made to create, która w tym sezonie stawia na kreatywne rozwiązania, świeże spojrzenie, dobrą zabawę i eksperymentowanie.

 

 

Po raz kolejny zespół Essential Looks przeniósł atmosferę z wybiegów mody do codziennej rzeczywistości salonu fryzjerskiego. Tak powstała najnowsza kolekcja, która składa się z 3 trendów: URBAN SPORTS, FREECREATION oraz FUTURE WAVE, które są wyrazem fryzjerskiej kreatywności.

 

URBAN SPORTS

Ten trend stworzono w odpowiedzi na potrzeby dynamicznego, miejskiego stylu życia. Sportowe, lekkie tkaniny zestawiono z odmienionymi, stylowymi dresami i wygodnym, sportowym obuwiem. Propozycja jest na tyle uniwersalna, że mogą się nią inspirować zarówno kobiety jak i mężczyźni.

 

 

Dopełnieniem całej stylizacji jest intensywny, dodający charakteru kolor na włosach, który uzyskano dzięki IGORA ColorWorx oraz odpowiednie ułożenie fryzury - podwinięte fale, zaczesania, jedwabiście proste włosy, koki na czubku głowy, które występują w towarzystwie mega nowoczesnej tekstury. Każdy z tych efektów jest możliwy do osiągnięcia dzięki produktom do stylizacji OSiS+, m.in. żelowi dodającemu objętość OSiS+ Big Blast, który sprawdzi się przy zaczesaniach, czy wodoodpornemu żelowi do włosów OSiS+ Play Tough nadającemu włosom niesamowity połysk.

 

FREECREATION

Słowo klucz? Wielowarstwowość. To właśnie przepis na stworzenie niesamowitej oraz indywidualnej stylizacji inspirowanej drugim trendem kolekcji, czyli FREECREATION. Połączono tutaj oversaize’owy niebieski T-shirt z dzianinowym krótkim topem oraz satynowymi szortami. Ten trend to naprawdę wyluzowane podejście do mody, które pokazuje nam, że nawet nietypowe zestawienia mogą tworzyć super stylową całość.

 

 

Stawiając na odważne połączenia w ubiorze należy pamiętać o zachowaniu umiaru we fryzurze – kolor powinien być jedynie tłem do całej stylizacji. Dlatego najlepiej sprawdzi się blond uzyskany dzięki IGORA VarioBlond, który uzupełniono odpowiednią stylizacją włosów. Wykorzystano wyraziste, graficzne kształty, poszarpaną teksturę i spektakularny efekt, który zapewniają długie, idealnie wygładzone włosy. Jak to wszystko osiągnąć? Wystarczy sięgnąć po takie kosmetyki jak wielofunkcyjny krem ujarzmiający OSiS+ Tame Wild, guma do stylizacji OSiS+ Mess Up, czy puder do stylizacji OSiS+ Dust it.

 

FUTURE WAVE

Nowe oblicze współczesności zdominowane przez czystą biel i metalizowane srebro. Nawet wszechobecne białe T-shirty, które do tej pory znane były jako bazowy element garderoby nabierają zupełnie nowego, futurystycznego charakteru dzięki zestawieniu ich z watowymi spodniami, kosmicznymi marynarkami, czy bluzami z kapturem. W ten sposób ten trend nawiązuje do przyszłości, która ma miejsce tu i teraz.

 

 

FUTURE WAVE zachwyca, bo zapewnia nowe spojrzenie na to, co już doskonale w modzie znane. Podobne podejście można zauważyć również, jeśli chodzi o włosy – w tym trendzie postanowiono wykorzystać moc uwielbianego przez kobiety na całym świecie koloru nude uzyskanego dzięki IGORA ROYAL NudeTones oraz niesamowity urok pełnych loków, czy swobodnie opadających fal, które można uzyskać wykorzystując m.in. olejkowy żel do stylizacji OSiS+ BouncyCurls.

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl