Reklama
Finałowa dwunastka od męskiego zarostu wybrana

W ramach projektu Akademia Stylizacji Zarostu jury w składzie Dawid Woliński, Wojciech Golik (Barber), Iza Rogulska oraz Karol Krasnodębski (Philips) wybrali dwunastu mężczyzn, którzy zgłosili swoją chęć poddania się metamorfozie i udziału w sesji do trendbooka. Na tej podstawie powstanie praktyczny poradnik z inspiracjami stylizacji zarostu. Dzięki zaangażowaniu Ambasadorów jeszcze tego lata poradnik będzie dostępny dla wszystkich zainteresowanych panów.

 

 

 

Zwykle mężczyźni nie zastanawiają się nad swoim wyglądem i stylizacjami tyle co kobiety. Panie mają do dyspozycji sztuczki makijażowe i mogą bawić się coraz to nowymi fryzurami. A panowie? Ich potencjał stylizacyjny tkwi w zaroście. Aby przekonać do stylizacji zarostu więcej mężczyzn Philips w ramach Akademii Stylizacji Zarostu edukuje i doradza, jak łatwo zmieniać wygląd i odpowiednio dostosowywać go do urody właśnie dzięki stylizacji zarostu. Obecnie trwają przygotowania do wydania trendbooka, gdzie panowie znajdą wiele przydatnych porad.

Casting na modeli, których zarosty zostaną wykorzystane w trendbooku, trwał na Facebooku trzy tygodnie. Jury w składzie: Dawid Woliński, Wojciech Golik (Barber z Akademii Stylizacji Zarostu), Iza Rogulska i Karol Krasnodębski (Philips) wybrali finałową dwunastkę Ambasadorów i to właśnie ci panowie za dwa tygodnie wezmą udział w metamorfozach i sesji zdjęciowej. W Akademii Stylizacji Zarostu będą czekać na nich Dawid Woliński, styliści zarostu oraz fryzur.

 

Adam Kaszyński
Andrzej Drożdż
Andrzej Muszyński
Bartek Brykalski
David Angel
Jan Szczygielski
Łukasz Mrugacz
Piotr Abracham
Wojciech Kaczmarczyk
Hubert Zaleski
Kamil Niziński
Marcin Mrowiec

 

Zwycięskie brody możecie obejrzeć tutaj

 

W czasie spotkań na żywo Panowie dowiedzą się jak stylizować swój zarost, jak dostosowywać go do kształtów twarzy, wyglądu czy stroju. To jednak nie koniec. Finaliści otrzymają trymer do użytku w domu oraz będą mieli możliwość konsultacji online, podczas których eksperci będą pomagać im w samodzielnym wykonywaniu perfekcyjnej stylizacji.

Po metamorfozach Panowie wezmą udział w sesji, z której zdjęcia zostaną wykorzystane przy tworzeniu trendbooka. Dzięki ich zaangażowaniu o możliwościach stylizacji zarostu dowie się więcej mężczyzn. Trendbook będzie dostępny jeszcze tego lata.





Komentarze
2016-04-05 16:56:45
~Aneczkaa123 Niektóre stylizacje całkiem przypadły mi do gustu. Ale moim zdaniem fajnie to wygląda na zdjęciach, a w życiu nie jest już takie praktyczne :)
2016-03-31 23:15:00
~mika2010 paru panów wygląda całkiem całkiem w tych stylizacjach ;-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl