Reklama
Sylwia Nowak na New York Fashion Week

Ambicja i determinacja w dążeniu do celu w połączeniu z wrażliwością, która swe źródło bierze z muzyki, płynącej w żyłach – zaowocowały i dały początek jej artystycznej drogi zawodowej. Dziś w swoim życiorysie artystycznym Sylwia Nowak może pochwalić się bogatym doświadczeniem jako aktorka i modelka. Jedni będą pamiętali ją jako dziewczynę Iwo Kmiecika z serialu Na Wspólnej stacji TVN, inny z filmów The Model i Wkręceni 2. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – udział w New York Fashion Week, z którego prezentujemy relację w naszym serwisie.

 

 

 

Sylwia Nowak nigdy nie ukrywała, że wyraźnie ciągnie ją w kierunku wielkiej mody. Modelka i aktorka wielokrotnie uczestniczyła w roli gościa w pokazach najlepszych projektantów w Polsce. Teraz pokazała, że ma apetyt na więcej. Minione dwa tygodnie gwiazda spędziła w Stanach Zjednoczonych, gdzie miała okazję zobaczyć, jak wygląda od środka New York Fashion Week.

Podczas swojego pobytu za Oceanem Sylwia Nowak mogła na żywo oglądać kolekcje takich projektantów jak Jeremy Scott, Vera Wang, Reem Acra, Michael Kors, Tadashi Shoji, BCBG Max Azria czy Monique Lhuillier. Przed pokazem Prabala Gurunga miała nawet okazję porozmawiać ze swoją idolką Diane Kruger, co zostało uwiecznione w postaci pamiątkowego zdjęcia.

 

 

Stylizacje, jakie Sylwia Nowak zaprezentowała w Nowym Jorku w całości opierały się na ubraniach i dodatkach polskich marek (m.in. Zaquad, Marlu, Motive & More, Mohito, DeeZee). Tym bardziej cieszy, że modelka i aktorka wzbudziła zainteresowanie fotoreporterów, a jej stylizacje zostały docenione m.in. przez prestiżowy portal Business of Fashion.

 

 

Choć przygoda z NYFW dobiegła końca, Sylwia już teraz zapowiada, że przy pierwszej nadarzającej się okazji powróci do Nowego Jorku – jak sama mówi: „To miasto naprawdę uzależnia!”.





Komentarze
2016-03-11 22:13:52
~wiki2011 Szczerze przyznam, że nie kojarzę tej osoby ale teraz każdy dostanie się na ekran i staje się gwiazdą. Podobają się mi 3 propozycje, bardzo gustowne.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl