Reklama
Czy dbasz wystarczająco o wygląd i zdrowie swoich piersi?

Takie pytanie skierowała do polskich kobiet firma, która dostarcza na krajowym rynku markowe biustonosze. Ponad połowa Polek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Badanie* pokazuje również, że blisko połowa z nich jest w posiadaniu ponad 6-ciu biustonoszy, a dwie trzecie przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku. Również ponad połowa badanych zadeklarowała, że co najmniej od roku nie konsultowała rozmiaru biustonosza z profesjonalną brafitterką.

 

 

Jeśli Twój przypadek jest podobny do tego, który reprezentuje ponad połowa badanych kobiet, najwyższy czas to zmienić. Zadbaj o zdrowie swoich piersi i pozbądź się z szuflady źle dopasowanych biustonoszy. Bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w produkcji biustonoszy i strojów kąpielowych do miseczki K uruchamia czwartą edycję kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. 3 października 2015 roku w godzinach 10:00 – 16:00 w Centrum Onkologii w Warszawie (ul. Roentgena 5, budynek Centrum Profilaktyki Nowotworów) odbędzie się oficjalna inauguracja kampanii, na którą jesteś zaproszona. Tego dnia, każda przybyła kobieta będzie mogła wziąć udział w specjalnie przygotowanych na tą okoliczność atrakcji tj.:
• Darmowe badanie mammograficzne lub USG piersi w zależności od wskazań lekarza - w związku z ograniczona ilością miejsc prosimy o wcześniejszą rejestrację na konsultację lekarską. Informacja i wstępna rezerwacja pod nr tel. 22 546 31 12 na hasło DOTYKAM=WYGRYWAM.
• Diagnozy brafittingowe z marką Panache połączone z możliwością oddania starego biustonosza do re-(CYC)lingu i otrzymania kuponu rabatowego o wartości 20 zł na zakup nowego.
• Konsultacje poziomu nawilżenia skóry z firmą SYLVECO.

 

Re-(CYC)ling starego biustonosza ma wartość

Oddaj do re-(CYC)lingu stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe Stowarzyszenia.

Akcję poprały gwiazdy i znane osobistości świata mediów, które podczas inauguracji wyrzucą własne zużyte biustonosze, by wesprzeć kampanię. Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Beata Sadowska, Aleksandra Mikołajczyk, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Daria Widawska, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Aleksandra Kisio, Magdalena Waligórska, Ilona Felicjańska, Anna Popek, Ewa Wojciechowska, Elżbieta Jędrzejewska i Krystyna Kofta.

 

Jeśli nie będziesz mogła przyjść 3 października to nic nie szkodzi

Przez cały październik możesz wybrać się do jednego z salonów bieliźnianych oferujących marki Panache, biorących udział w kampanii (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl lub na www.panache.pl w zakładce Wydarzenia), gdzie znajdziesz KOSZ NA BIUSTONOSZ - specjalny kosz na zużytą bieliznę. Wrzuć do niego swoje stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

Każdy, kto weźmie udział w kampanii i zostawi w koszu swój zużyty biustonosz, otrzyma bon rabatowy o wartości 20 zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii  brafitterek na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w wykonane przez Panache na cele kampanii zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania piersi. Zawieszki będą także dołączane do żeli pod prysznic Biolaven – polskiej marki kosmetyków naturalnych, których producent (firma SYLVECO) zadeklarował przekazanie złotówki ze sprzedaży każdego żelu na rzecz Stowarzyszenia.

DOTYKAM=WYGRYWAM to ważna edukacyjna kampania. Kampania, która mówi nie tylko o pięknie kobiecych piersi, ale przede wszystkim o ich zdrowiu. Piękne piersi to piersi zdrowe, systematycznie badane profilaktycznie, zawsze ubrane w odpowiedni stanik dobrany przez specjalnie szkolone brafitterki – tak o akcji mówi sama Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

 

Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache, które biorą udział w kampanii już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl.

 

* Badania przeprowadzone na grupie 494 kobiet przez So Chic w lipcu 2015 roku.







Komentarze
2015-11-16 23:25:18
~szakirka Ja mam raz na dwa lata wykonywane kontrolne USG ,piersi staram się obserwować i badać na tyle ile umiem ,nawet raz na jakiś czas chociażby podczas wcierania balsamu .Bardzo chciałabym ,aby takich wydarzeń było więcej i również w okolicach ,których mieszkam ,z pewnością wzięłabym w nim udział .Warto organizować takie wydarzenia i zwiększać świadomość społeczeństwa jak się badać i jak ważna jest systematyczność i że to może uratować nam życie dzięki wykryciu wczesnemu ewentualnych nieprawidłowości .Muszę dodać ,że moja koleżanka ostatnio wysłała zdjęcie na konkurs fotograficzny wspierający akcję i wygrała :)
2015-10-02 13:51:39
~wiki2011 Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie bo chętnie wzięłabym udział w tym wydarzeniu.
2015-09-30 09:23:14
~nikita2000 Dobrze, że są organizowane takie akcje.
2015-09-29 13:30:41
~Magdalena Jarkiewicz Regularne badanie to podstawa.Dzięki temu,nawet jeśli coś się wyczuje,jest ogromna szansa na wyleczenie.Poza tym dzięki kampanii nie tylko możemy pozbyć się niechcianych biustonoszy,dostać rabat na nową bieliznę,ale i pomóc innym.Oby jak najwięcej było takich akcji.
2015-09-25 22:38:30
~Beatris20 Szkoda , że takie fajne akcje są głównie przeprowadzane w Warszawie lub innych , tylko dużych miastach.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Łagodzący płyn micelarny
Only Bio

Pojemność:
300 ml

 

Energetyzujący tonik do twarzy w mgiełce
Only Bio

Pojemność:
100 ml

Wiadomości branżowe

​6 września 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna. Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady – to wszystko znajdziesz na B2Beauty Trends Show. Niewiele jest eventów w branży beauty, które przyciągają nie tylko szerokim gronem wystawców, najnowszymi ofertami i...
Nowa rzeczywistość to duże wyzwanie dla branży usług beauty, ale także dla organizatorów specjalistycznych wydarzeń skierowanych do przedstawicieli tego rynku. Zdobywaj wiedzę, poznawaj ofertę firm w nowej formule. Kongres BEAUTY FORUM ONLINE to rozbudowana formuła zapewniająca dostęp do aktualnej wiedzy merytorycznej w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Jak pokazuje opublikowany w 2021 roku Raport Instytutu Zamenhofa, to głównie mężczyźni wypowiadają się w polskich mediach w charakterze ekspertów. Powodów wymienia się wiele od...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

15 maja wystartowała ogólnopolska akcja „Niezapominajka” Fundacji Świętego Mikołaja 15 maja obchodzony jest Dzień Niezapominajki. Z tej okazji Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci potrzebujących pomocy....Czytaj więcej

  ■ Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu...Czytaj więcej

  ■ „Liść robi różnicę”– start proekologicznej kampanii społecznej Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl